חדשות יהדות

הראשל"צ מזהיר מהקמפיין המיסיונרי: "יש להתרחק מהאזנה או צפייה בדיסקים"

בימים אלה פועל ארגון 'יד לאחים' בכל תוקף נגד תופעת הפעילות המסיונרית של חלוקת דיסקים בתיבות הדואר של בתי ישראל. במסגרת מאבקם פנו לראשל"צ הרה"ג הרב יצחק יוסף אשר הוציא מכתב אזהרה בנושא המופץ בכל רחבי הארץ. ראו והיזהרו

  • ה' כסלו התשע"ח
בעיגול: הגאון רבי יצחק יוסף. הדיסקים שמוצפים (יד לאחים)בעיגול: הגאון רבי יצחק יוסף. הדיסקים שמוצפים (יד לאחים)
אא

מלשכתו של הראשון לציון, הרב יצחק יוסף שליט"א, יצאה הודעה המזהירה את כלל ישראל בדבר הסכנה הגדולה שטומן בחובו הקמפיין המיסיונרי, המחלק מיליוני דיסקים בתיבות הדואר בבתי ישראל. הדיסקים מטיפים ליהודים בכל רחבי הארץ להמיר את דתם, ויש להרחיקם מהבית לאלתר.

בשבועות האחרונים הציפו פניות רבות את מוקד החירום של 'יד לאחים' בדבר הקמפיין המיסיוני. הפניות הגיעו מכל רחבי הארץ, מערים, כפרים, קיבוצים ויישובים, והביעו סלידה מהניסיון המיסיונרי לשכנע יהודים תמימים להמיר את דתם.

'יד לאחים' פועלת בכל תוקף למניעת התופעה: פרסום של מודעות המזהירות בחומרה על הנושא בכל סוגי העיתונים הקיימים, כמו כן בלוחות מודעות בכל מקום אפשרי. בנוסף, פרסום תשדירי אזהרה בכלי התקשורת השונים. תוך כדי קיום ראיונות חוזרים ונשנים בתקשורת הכללית, והסברה מסיבית על הסכנה שנמצאת בפתח. כל הניסיונות האלו הצליחו לעורר גלי תגובות רבים, ולסכל באופן משמעותי את הצלחת הקמפיין המסיונרי.

'יד לאחים' פנתה בדחיפות לראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, על מנת לפעול להעלאת המודעות אצל תושבי ישראל בדבר הצורך להיזהר מפעילות המיסיון, ובנוסף הציגו בפניו את הנתונים המדאיגים של הנסיונות הקמפיין. למראה הנתונים הקשים הזדעזע הראשל"צ, והורה לאנשי לשכתו להוציא בהקדם מכתב אזהרה, וזה לשונו:

 "אל אחינו בית ישראל, ארגון 'יד לאחים' העביר מידע אל כבוד הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרה"ג יצחק יוסף שליט"א אודות דיסקים ותקליטורים המופצים בימים אלה, ומכילים חומר מיסיונרי ודברי ארס והרס כנגד אלוקי ישראל. על פי ההלכה יש להתרחק מהאזנה או צפייה בדיסקים אלה ולהרחיקם מהבית"

מכתב אזהרה זה מופץ בכל רחבי הארץ, כך נמסר ממטה המאבק של יד לאחים.

לדברי הרב שמואל ליפשיץ, אחד מראשי 'יד לאחים': "אנו תולים תקוות במכתבו החשוב של מרן הראשל"צ שליט"א, ובטוחים כי השפעתו הכבירה על המוני בית ישראל תישא פירות, ותביא לעוד ועוד יהודים שיתרחקו מהמפגע המיסיונרי".

תגיות:הראשל"צמיסיונרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה