חדשות בארץ

בדיקת ה-DNA הוכיחה: הסרטון שריגש אלפים - אינו מפגש אמיתי בין אם לבתה

בעקבות סרטונים שמופצים בשעות האחרונות ברשת ובהם נראות לכאורה אם ובת במפגש ה'איחוד' ביניהן, בתכנית "אבודים" מפרסמים כעת הודעה, לפיה לא מדובר במפגש בין אם ובתה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאחרונה עלה לכותרות סיפורה של אישה מבוגרת בשם מארי פרץ, שארבעת ילדיה נלקחו ממנה. פרץ בת ה-80 לא איבדה את תקוותה, ובמשך 50 שנה - נשאה תפילה בלבה, שיום יבוא והיא תתאחד שוב עם ילדיה. 

אשת התקשורת צופית גרנט התחקתה לאחרונה אחר עקבותיה של יהודיה בשם אסתר, שהשמועות מספרות כי היא חיה בשכונה של מוסלמים קיצוניים שנשלטים על ידי ארגון הטרור דאעש.

אותה אסתר פנתה אל מארי פרץ לפני מספר שנים, וסיפרה לה כי במשך שנים חייתה כמוסלמית ורק כשאמה שכבה על ערש דווי ונטתה למות, היא גילתה לה את הסוד בדבר זהותה האמיתית. "לדבריה אני מאומצת והוריי הביולוגיים הם יהודים", אמרה. 

אלא שבעקבות סרטונים שמופצים בשעות האחרונות ברשת ובהם נראות האם מארי ולכאורה הבת אסתר, במפגש ה'איחוד' ביניהן, הנהלת התוכנית מפרסמת כעת הודעה פורמלית מטעמה ובה היא מבהירה כי מדובר בסרטונים שאינם אמיתיים. "הסרטון צולם לפני מספר שנים, ואמנם הייתה השערה כי זו האחות אסתר, אך בדיקת DNA שבוצעה בארץ באופן פורמאלי, הוכיחה חד משמעית שלא. כך שהחיפוש אחר אסתר עודנו רלוונטי ועדיין נמשך".

יצוין כי מארי פרץ הצליחה למצוא שניים מילדיה ולהתאחד עמם, אולם החיפושים אחר שני הילדים הנוספים, נמשכים. 

צפו בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, והתגלה כבעל מידע לא מאומת:

 

תגיות:צופית גרנטחיפושאבודיםמשפחות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה