גולשים כותבים

רק בורא עולם הצליח לתת לי את המילוי שחיפשתי כל חיי

"לאורך כל חיי היה חסר לי משהו פנימי, שלא הצלחתי למצוא בשום חוויה שחוויתי. משהו נתן לי כל הזמן חוויה של חוסר סיפוק. עד שמצאתי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

 לאורך כל חיי היה חסר לי משהו פנימי. לא הצלחתי למצוא אותו בשום חוויה או אושר עילאי שחוויתי. תמיד היה חסר לי משהו. הייתי יושבת שעות במרפסת ביתי, מסתכלת על השמיים ואומרת לו שהוא חסר לי, ואני מתגעגעת אליו...

התקרבתי כל הזמן מבחינה רוחנית, הרגשתי אותו בכל מובן ובכל דרך בחיי. קראתי לו "אלוקים", אך עדין משהו היה חסר. לא משהו חומרי, לא גשמי... משהו שנותן לי כל הזמן תחושה של חוסר סיפוק.

ברבות הימים, כשחזרתי בתשובה, הבנתי מה היה חסר לי תמיד – התורה... הידע העצום, הבלתי נדלה. מאגר של סיפורים שמלמדים כל כך על החיים. הכרתי את התנ"ך כל חיי, מאמי שסיפרה לי אותו כסיפורים. הרבה אהבה היתה לי כבר בתור ילדה לתנ"ך, אך לא נכנסתי לעומק. וכשהתחלתי לגלות את ערוץ הידברות, נשמתי עמוק. כששמעתי את ההרצאות – פתאום הרגשתי שהגעתי הביתה. רק אז התמלאה הריקנות, רק אז, בפעם ראשונה בחיי, הרגשתי שלמה.

אבא, רק אז באמת התחלתי להבין... ורק כשהבנתי – נרפאתי מסרטן. עשית לי כל כך הרבה ניסים, ואתה עדיין עושה. נפלו עלי הרבה מכות, אבל אתה מחזיק לי את היד כל הזמן, מעודד, מעניק לי תחושת ביטחון של אב אמיתי. איתך למדתי שהכל שולי, ואתה האושר האמיתי שלי. האמת – הקו המנחה שלך שמעוטר במידות נפלאות – כבש את ליבי, במיוחד כשהכל שקר גדול מסביב. אבא, אהבתך ללא שום אינטרס, טהורה לחלוטין. נתינתך – נתינה ללא גבולות, כמה אתה חנון ורחום. תודה שאתה עוזר לי לעבור תקופה כה קשה בחיי. תודה לערוץ הידברות. ״ואין עבודה לזולתו״.

תגיות:סיפוקגולשים כותביםמילוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה