חדשות בעולם

אפגניסטן: השוטר חיבק את המחבל ומנע פיגוע המוני

התקשורת באפגניסטן רוקחת כמרקחה נוכח גבורתו של שוטר שהקריב את חייו – כדי למנוע אסון המוני. השוטר, סייד בסאם פאשה בן ה-25, חיבק מחבל מתאבד ומנע ממנו להתקרב למקום הומה אדם שבו נערך באותה שעה כנס פוליטי

השוטר שמנע אסון גדול (צילום מסך מתוך ערוצי התקשורת האפגאניים)השוטר שמנע אסון גדול (צילום מסך מתוך ערוצי התקשורת האפגאניים)
אא

התקשורת באפגניסטן רוקחת כמרקחה נוכח גבורתו של שוטר שהקריב את חייו – כדי למנוע אסון המוני. השוטר, סייד בסאם פאשה בן ה-25, חיבק מחבל מתאבד ומנע ממנו להתקרב למקום הומה אדם שבו נערך באותה שעה כנס פוליטי.

המחבל שנשא על גופו חגורת נפץ – ניסה להיכנס אל הכנס שנערך במלון הומה אדם, אך 'חיבוקו' הלופת של פאשה, מנע ממנו להגיע לשם. פאשה היה הראשון מבין כוחות הביטחון שזיהה את המחבל בעודו מתקרב למלון בקאבול. הוא צעק לעברו לעצור, אך לא רק שהמחבל לא עצר הוא אף רץ לעברו במהירות.

לפאשה היה זמן לברוח, אך הוא בחר להישאר במקומו ולחבק את המחבל בחוזקה כדי למנוע את כניסתו למלון. שוטרים אחרים שזיהו את פאשה מתקוטט עם המחבל רצו לעברם, ובדיוק באותה העת – המחבל התפוצץ וגבה את חייהם של 14 שוטרים, ביניהם אף פאשה. כעת טוענים כלי התקשורת כי מעשה גבורתו של פאשה הוא זה שמנע פיגוע המוני. "הוא גיבור שהצליח להציל הרבה אנשים ממוות ודאי", אמר מפקד משטרת קאבול באשיר מג'היד, ל'ניו יורק טיימס'. "תחשבו מה היה קורה אילולא פאשה עצר את המחבל בגופו, והוא היה מצליח לעבור את השער. אי אפשר בכלל לדמיין את זה", סיכם מפקד המשטרה.

תגיות:מניעהמחבלאסוןפיגועמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה