מעניין

המשטרה עצרה אישה על גניבה. כשנחשפה הסיבה למעשה - השוטרים בכו

תרזה וסט – אם לשלושה ילדים קטנים מארה"ב – ידעה שיום אחד זה יקרה, ומישהו יגלה אותה. במשך חודשים שלמים נהגה וסט לגנוב מזון מהחנות הסמוכה לביתה, עבור ילדיה הרעבים, לאחר שלא ראתה שום דרך אחרת לפרנס אותם. אלא שכשהיא נתפסה - הכל השתנה לטובה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תרזה וסט – אם לשלושה ילדים קטנים מארה"ב – ידעה שיום אחד זה יקרה, ומישהו יגלה אותה. במשך חודשים שלמים נהגה וסט לגנוב מזון מהחנות הסמוכה לביתה, עבור ילדיה הרעבים, לאחר שלא ראתה שום דרך אחרת לפרנס אותם.  

כן, היא עבדה אמנם במספר עבודות, אבל הכסף פשוט לא הספיק. "כבר בתחילת החודש מצאתי עצמי עם מינוס גדול, ובלי יכולת לקנות מצרכים הכי זולים. כמעט כל הכסף שהרווחתי הלך על תשלומים שוטפים – חשבונות מים וחשמל. לא הייתה לי ברירה אחרת", אמרה וסט לאחר שנתפסה.

זה היה בתחילת חודש נובמבר, כאשר שוטר בשם קית' בראדשו קיבל קריאה לחקור גניבה בחנות מזון בצפון קרוליינה. בראיון עם 'הראלד-סאן' סיפרה וסט כי ניסתה כמה וכמה פעמים לבקש את עזרת הרשויות, אך בתגובה קיבלה ערימת טפסים למלא – ובסופו של דבר, לא קיבלה אפילו גרוש אחד.

"אני לא יכולה להסביר לכם איזו תחושה זו לאם, כשבמשך שלושה ימים רצופים אין לך מה לשים לילדים על השולחן", אמרה לשוטרים כשהללו הגיעו לחקור אותה. "אז כן, אני מודה. גנבתי כמה מצרכי מזון בסיסיים בסך של 36 דולר, כדי שיהיה לי במה להאכיל את הילדים שלי", הודתה.

"כשעצרנו את תרזה ולקחנו אותה לחקירה, הבנו שזה לא היה פשע שבוצע מתוך תאוות בצע", נכתב מאוחר יותר על עמוד הפייסבוק של משטרת הילסבורו. "אמנם נאלצנו לקנוס את תרזה ולאלץ אותה להחזיר את המצרכים הגנובים לחנות, אבל המקרה שלה לא הותיר אף אחד מאיתנו עם עיניים יבשות. נכון שיש הרבה נזקקים, אבל כאן מדובר באמת באישה טובה שכל מה שהיא רוצה הוא להאכיל את ילדיה הקטנים".

מאוחר יותר באותו ערב, הגיעו מספר שוטרים לביתה של תרזה – בשנית. "הם הכניסו המון קרטונים עם מזון למזווה, והבנתי שהם השתמשו בכסף הפרטי שלהם כדי לקנות את המצרכים הללו. היה שם הכל: בשר, פירות, ירקות, לחם, חלב ואפילו חטיפים לילדים", מספרת תרזה עם עיניים מלאות התרגשות, שדמעות נקוות בהן.

"זו מחווה פשוטה עבורנו, אבל מה זה אומר למשפחה הזו שבקושי מצליחה להתקיים? לעתים קרובות במסגרת עבודתנו במשטרה אנחנו נתקלים במציאות נוקשה ויבשה שמאלצת אותנו להתייחס לאחר כמו 'רובוט', או כי ככה אנחנו נדרשים. אבל אפשר להראות קצת חמלה אחד כלפי השני, וזה ממש לא עולה הרבה כסף. כל הקנייה הזו הסתכמה ב-140 דולר, והתחלקנו בינינו בכסף. זה עושה טוב גם למי שנותן, אולי אפילו יותר מזה שמקבל", כתבו השוטרים האחראיים על המחווה היפה.

תגיות:מצוקהאישהגניבהבכישוטריםמעצר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה