חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות - הליגה הערבית בהכרזה: "חיזבאללה ארגון טרור"

חייל צה"ל נפצע קל מירי תועה מכיוון סיני, גני שעשועים יוקמו רק עם הצללה, ונתונים קשים אודות ההשמנה בקרב ילדים בבית הספר. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

חייל צה"ל נפצע קל מירי תועה מכיוון סיני: חייל צה"ל נפצע הלילה (שני) באורח קל מירי שבוצע בחלק הצפוני של גבול מצרים ופונה לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע. צה"ל לא השיב באש לשטח מצרים.

אושר בוועדת הפנים: הקמת גני שעשועים - רק עם הצללה: רשויות, מתכננים ויזמים המעורבים בתכנון והקמת גני שעשועים, יחוייבו להקצות מראש שטחים מוגנים מקרינת השמש. כך הוחלט אתמול (ראשון) בוועדת הפנים והגנת הסביבה.

עד 21% מילדי כיתה א' – שמנים: לקראת הדיון בכנסת על התקנות לסימון המזון, פרסם משרד הבריאות נתונים מטרידים על השמנה בקרב ילדים בבית-הספר.

 

חוץ

חיזבאללה - "ארגון טרור": שרי החוץ של הליגה הערבית מתגייסים לפעולה דיפלומטית נגד איראן ומכריזים על חיזבאללה כארגון טרור.

מרקל תודיע לנשיא כי לא הצליחה להרכיב קואליציה: המפלגה הדמוקרטית החופשית הודיעה על פרישתה מהמשא ומתן הקואליציוני בראשותה של הקנצלרית: "עדיף לא למשול מאשר למשול בצורה שקרית".

בארגנטינה נמשכים החיפושים אחר הצוללת: חדשות רעות למדינה שמייחלת לשובה של הצוללת שנעלמה בשבוע שעבר עם 44 אנשי צוות: אותות המצוקה לא עזרו לחיפושים, והים הסוער מקשה על הסריקה. בבסיס חיל הים שממנו יצאה הצוללת נתלו שלטי תמיכה: "ארגנטינה אזרי אומץ".

 

מזג האוויר

היום: יחל לרדת גשם מקומי בצפון הארץ, בשעות הערב הגשם יתחזק ויתפשט למרכז הארץ כשהוא מלווה בסופות רעמים. בשעות הלילה יהיה גשום, בערי החוף קיים חשש להצפות והרוחות יתחזקו.

שלישי: יירד גשם בצפון ובמרכז כשהוא מלווה בסופות רעמים. בצפון הנגב יירד גשם מקומי. קיים חשש להצפות בערי החוף ובנחלי מדבר יהודה וים המלח. כמו כן, יינשבו רוחות חזקות, תחול ירידה בטמפרטורות וייעשה קר מהרגיל. בשעות אחר הצהריים, הגשם יתמעט וייחלש.

רביעי: יהיה מעונן חלקית עד מעונן ויהיה קריר מהרגיל. גשם מקומי יירד מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. הרוחות ייחלשו.

חמישי: יוסיף להיות קריר מהרגיל ומעונן חלקית. עדיין ייתכן גשם מקומי, בעיקר במישור החוף.

תגיות:חיזבאללהגני שעשועיםהשמנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה