חדשות בארץ

הסתה באוניברסיטה? סטודנטים ערביים הפגינו וקראו: ’יש לעקור את הכובש’

כששלטים בערבית בידיהם, סטודנטים ערביים הפגינו אתמול (ד') במרכז הקמפוס של האוניברסיטה העברית וקראו קריאות כגון "לעקור את הכובש", "רמת הגולן היא סורית" ו"ציונים צאו החוצה, אדמתי ערבית וחופשית ולא יהיה פיתרון אלא בעקירת הכובש". האוניברסיטה בתגובה: "ההפגנה נעשתה ללא תיאום וללא קבלת אישור מההנהלה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כששלטים בערבית בידיהם, סטודנטים ערביים הפגינו אתמול (ד') במרכז הקמפוס של האוניברסיטה העברית וקראו קריאות כגון "לעקור את הכובש", "רמת הגולן היא סורית" ו"ציונים צאו החוצה, אדמתי ערבית וחופשית ולא יהיה פיתרון אלא בעקירת הכובש".

ההפגנה הגיעה כתגובה להתפתחויות הביטחוניות בצפון הארץ, וזו אינה הפעם הראשונה שבאוניברסיטה העברית נשמעות קריאות מעין אלו: רק בחודש מאי האחרון, כאשר סוקרה שביתת האסירים הביטחוניים בבתי הסוהר, הניפו הסטודנטים הערביים באוניברסיטה שלטים עם תמונות מחבלים, וקראו לסלק את האויב הציוני מהארץ ה'כבושה'. 

תלונה על הסתה הוגשה אז כלפי הסטודנטים, אך התיק נסגר וכעת - התופעה חוזרת על עצמה בשנית. האוניברסיטה העברית מגנה את ההפגנה וטוענת בתגובה כי "ההפגנה שהתקיימה אתמול נעשתה ללא תיאום וללא קבלת אישור מההנהלה. כל פעילות מחאתית ו/או פוליטית בתוך כותלי האוניברסיטה - דורשת תיאום מקדים עם דיקנט הסטודנטים. האוניברסיטה רואה בחומרה כל הפרה של תקנון ונהלים, וכל התבטאות שעלולה לעודד אלימות".

תגיות:הפגנהסטודנטיםהסתהערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה