חדשות בעולם

פצח בקריירה פוליטית בגיל 93 – וניצח בבחירות

ויטו פרילו החליט להיכנס לפוליטיקה בגיל 93 – וניצח בבחירות הראשונות בהן התמודד, על ראשות העיירה בה הוא גר

  • כ' חשון התשע"ח
ויטו פרילו (צילום: פייסבוק)ויטו פרילו (צילום: פייסבוק)
אא

לא הרבה אנשים מתחילים קריירה חדשה בגיל 93, אבל זה בדיוק מה שויטו פרילו עשה. פרילו, תושב העיירה טינטון פולס בניו ג'רזי וותיק מלחמת העולם השנייה, הביס ביום שלישי האחרון את ראש העיר המכהן.

מה שגרם לפרילו להיכנס לפוליטיקה בגילו המתקדם הוא סקנדל מקומי, במסגרתו שני אנשים שעבדו במשטרה המקומית והיו כפופים לעירייה תבעו את העיריה על התנהלות מושחתת של המשטרה. כתוצאה מכך נאלצה העיריה לשלם פיצויים של למעלה ממיליון דולר. הסקנדל הכעיס את פרילו שהחליט להתמודד מול ראש העיר, שבעברו גם עמד בראש כוח המשטרה.

"גמרתי שני זוגות נעליים כשהלכתי מדלת לדלת לשכנע אנשים להצביע לי", אומר פרילו בגאווה. זאת על אף שהוא מדגיש: "לא האמנתי שיש לי סיכוי".

הילדים והנכדים שלו דווקא חשבו שיש לו. פרילו, אחר הכל, מעולם לא יצא לפנסיה ועדיין עובד בראיית חשבון. "הוא לא חושב על עצמו כעל בן 93, לא מתנהג כמו בן 93 ולא מרגיש כמו בן 93", הסבירה ביתו לתקשורת.

הרוח הצעירה שלו כנראה שכנעה את המצביעים, כי פרילו ניצח בקלות את ראש העיר היוצא: חמישים ושלושה אחוזים מכלל המצביעים העניקו לו את קולם.

בעקבות הניצחון, כתב פרילו בדף הפייסבוק שלו כי הוא: "מכיר תודה עמוקה", למצביעים, וכי: "שקיפות והעצמת הקהילה ניצחו, ואני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד קשה ככל שאני יכול עבור כל התושבים הנהדרים של העיירה הזו".

תגיות:קריירהעבודהבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה