חדשות בארץ

כבוד: איזו עיתונאית חרדית זכתה בפרס מפעל חיים?

העיתונאית החרדית שושנה חן המכהנת ככתבת לענייני צרכנות בעיתון 'ידיעות אחרונות' - צפויה לקבל פרס מפעל חיים מאגודת העיתונאים - על פועלה רב השנים. חן בתגובה לפרס: "הבחירה בי רק מגדילה את כובד האחריות לעשות מלאכתי באמונה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במסגרת כנס עיתונאי שייערך בסוף החודש, העיתונאית החרדית שושנה חן המכהנת ככתבת לענייני צרכנות בעיתון 'ידיעות אחרונות' - צפויה לקבל פרס מפעל חיים מאגודת העיתונאים - על פועלה רב השנים. חן משמשת כעיתונאית בנושאי צרכנות מזה כ-30 שנה, ואף קנתה לה מוניטין מכובד ומשפיע בתחום. 

בזכות חן, תחום שהיה קודם לכן זניח הפך לליבה של מדורי הכלכלה בעיתון, והתחקירים אותם ביצעה הביאו לא פעם לשינוי חוקים ותקנות. בנוסף, חן גם הייתה הראשונה להתריע על מוצרים עתירי סוכר, שומן ונתרן ולא פעם הביאה לרפורמה של משרד הבריאות בנושא. טורי הדעה שהיא מפרסמת מהווים הצצה אל עולמן של נשים חרדיות בכל הנוגע לצרכנות, ונדמה שגם רשתות השיווק מושפעות ביותר מההשוואות שהיא עורכת מדי שנה בין מחירי סלים לחגים. 

על הפרס שהיא מתעתדת לקבל, הגיבה חן בהפתעה גמורה. "קבלת הפרס על מפעל החיים נפל עליי בהלם", אמרה בראיון ל'בחדרי חרדים'. "לא הייתי מודעת לכך שאני מועמדת, ולא הייתי שותפה לבחירה. אני מעריכה את הפרס ואת מי שבחר לתת לי אותו, אבל מפעל החיים האמיתי שלי כבת לדור שני - הוא שזכיתי להקים משפחה שהולכת בדרך של כל אלו שנספו בשואה", אמרה. 

עוד הוסיפה חן ואמרה כי המעמד הוא "רגע של התרגשות וחשבון נפש, והבחירה בי רק מגדילה את כובד האחריות לעשות מלאכתי באמונה. התפקיד להשמיע את קול הצרכן ולהילחם את מלחמתו רק הולך ונעשה קשה יותר ויותר. אני תפילה שאוכל רק להשתפר, ותודה רבה לרבים שבלעדיהם לא הייתי מגיעה להישג הזה".

תגיות:פרסעיתונאיםחרדיםמפעל חיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה