סמארטפונים ואינטרנט

הגיבה ש"רחל אמנו חשובה מרבין" ונדהמה לגלות כי חשבונה נחסם

"במקום ללמד את 'מורשתו המפוארת' של רבין, אני מעדיפה ללמד את ילדיי על רחל אמנו ומורשתה", כתבה איילת ובתגובה – חשבון הפייסבוק שלה נחסם למשך 30 יום

  • י"ח חשון התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

איילת לאש, פעילת ימין ואושיית פייסבוק, נדהמה לגלות כי חשבון הפייסבוק שלה נחסם למשך 30 יום. הסיבה: אחת התגובות של לאש בדף הפייסבוק של ח"כ תמר זדנברג עורר את אנשי השמאל מרבצם.

"כתבתי תגובה בפוסט של ח"כ תמר זנדברג אודות רצח רבין. כתבתי שבמקום ללמד את 'מורשתו המפוארת', אעדיף ללמד את ילדיי על רחל אמנו ומורשתה. אפשר לא להתחבר לדעתי, אפשר שכן, אך זו דעה לגיטימית לחלוטין", סיפרה לאש לערוץ 7.

"בשמאל לא אהבו את תגובתי, בלשון המעטה, והמוני מגיבים הטיחו קללות, נאצות, איחולי מוות כאלה ואחרים", הוסיפה.

נוסף על ההתקפות, הופתעה איילת לגלות כי חשבון הפייסבוק שלה נחסם. "מילא התוקפנות האלימה והשיח הרדוד וחסר הסובלנות במחנה השמאל - לזה אנחנו כבר רגילים, אבל הם לא הסתפקו בזה. הם דאגו להתנפל לי על הדף בהמוניהם, ולדווח לפייסבוק על מנת שאחסם. ואכן, פייסבוק הודיע לי שחשבוני נחסם לשלושים יום", המשיכה איילת .

"השמאל, שאוהב לסגל לעצמו גינונים של פלורליזם, הכלה, חופש ביטוי, ליברליזם וקבלת האחר, הוא הראשון לסתימת פיות כלפי כל מי שלא בא לו טוב בעין. השמאל, שאוהב להתלונן השכם והערב על 'הסתה', לא חוסך במילים רעות, קללות, שפה בזויה ואלימה ואיחולים רעים לכל מי שלא חושב כמותו.

''השמאל, שמכבד ו'מכיל' את האויב הערבי ואת התרבות שלו, בז, סולד, מפחד פחד מוות ומתעב את הזהות היהודית והמסורת. אבל זה לא יעזור להם. אותנו כבר לא ישתיקו", סיימה איילת את דבריה.

תגיות:פייסבוקרחל אמנויצחק רבין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה