חדשות בארץ

​ראש הממשלה מתייחס להחזקת גופות המחבלים: "נחזיר את הבנים הביתה"

חמישה גופות מחבלים מוחזקות עדיין בידי ישראל. "מי שמנסה לתקוף אותנו אנו תוקפים אותו. לא ניתן מתנות חינם, ונחזיר את הבנים הביתה", אמר ראש הממשלה

  • י"ז חשון התשע"ח
ראש הממשלה בנימין נתניהוראש הממשלה בנימין נתניהו
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שני) לראשונה לסוגיית החזקתה של ישראל בגופות מחבלי הג'יהאד האיסלאמי, שנהרגו בפיצוץ המנהרה בגבול הרצועה.

נתניהו, ששב ארצה בתום ביקור קצר בלונדון, אמר כי "לממשלה יש שתי משימות גדולות - הראשונה להגן על הארץ והשנייה לבנות את הארץ. אנו עושים את שני הדברים גם יחד".

"להגן על הארץ עם כלל פשוט - מי שמנסה לתקוף אותנו אנו תוקפים אותו, והשני - אנחנו לא נותנים מתנות חינם. נחזיר את בנינו הביתה, ואין מתנות חינם", הצהיר ראש הממשלה.

חמישה מחבלי 'הג'יהאד האסלאמי' נהרגו בפיצוץ המנהרה וגופותיהם מוחזקות בידי ישראל. שמותם של המחבלים פורסמו עוד בשבוע שעבר על ידי חמאס, שם צויין כי הינם פעילי הג'יהאד האיסלאמי. ממשלת ישראל הודיעה לחמאס באמצעות הצלב האדום, כי לא תשיב הגופות - אלא תמורת גופות החיילים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד.

דובר חמאס פאוזי ברהום, הגיב להודעת צה"ל ואמר כי "לקיחת הגופות של השהידים בידי הכיבוש, הוא ניסיון אומלל לשבור את עמדות התנגדות בעזה ולהפגין את התנהגותה החלשה וההתנהלות החלשה של הכיבוש". ברהום הוסיף, "למרות זאת, שום דבר לא יניא את ההתנגדות מלהמשיך ולפתח את יכולותינו ולהתכונן להגן על העם הפלסטיני מן הים ועד הנהר".

בג'יהאד האיסלאמי הגיבו מוקדם יותר כי "מנהרת החירות אינה המנהרה היחידה של הג'יהאד האיסלאמי, יש לה יציאות רבות, ואפשרויות רבות, והאויב טעם את טעמן המר במהלך המלחמות האחרונות ברצועת עזה".

תגיות:ראש הממשלהפיצוץ המנהרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה