פעילות הידברות

רחל מבכה על בניה

הפרשת חלה משותפת לעשרות אלפי נשים התקיימה ביום פטירתה של רחל אמנו. את המשדר המרגש הובילו 12 רבניות של הידברות, והוא התקיים במקום מפתיע – קיבוץ גלאון

אא

עשרות אלפי נשים השתתפו בהפרשת החלה ההמונית שהתקיימה מטעם 'הידברות' ביום פטירתה של רחל אימנו. זו השנה הרביעית ברציפות בה יוצאים ב'הידברות' בקריאה לנשים בכל רחבי העולם לקחת חלק במשדר מיוחד שכולל הפרשת חלה משותפת, מתוך אמונה ש"רחל מבכה על בניה" וההתעוררות הנראית ביום הזה מסוגלת לדברים מרובים.

ניר גרמי, סמנכ"ל הידברות, מספר כי בשנה זו הוחלט לקיים את המשדר במקום מיוחד מאוד – בקיבוץ גלאון. "במשך השנים האחרונות ניתן לראות התעוררות מיוחדת דווקא במקומות שלכאורה נראו מאז ומעולם כאנטי דתיים – בקיבוצים. אנחנו, כארגון, זכינו לשבור מחיצות ולהיכנס אליהם שוב ושוב, וכיום אנו מוזמנים לקיים חוגי בית והפרשות חלה בעשרות קיבוצים ושומעים שם תגובות מחממות לב. עד כדי כך שהמארחת שלנו בקיבוץ גלאון גב' ימית מוסמן, הזמינה אותנו לקיים את טקס הפרשת החלה במרכז הקיבוץ".

המשדר עצמו התקיים כאמור בגלאון, אך נטלו בו חלק נשים מכל רחבי העולם ובעיקר מארה"ב ומאירופה. הפילוח של הידברות מעיד אפילו על מדינות כמו פינלנד הצפונית ואוסטרליה הרחוקה, שנראו בהן צופות.

את המשדר הובילו 12 רבניות אשר מעבירות בקביעות ערבי הודיה והפרשת חלה. כל אחת מהן הביאה את הייחודיות שלה, את ההומור, השירה, את סיפור החיים המרתק או את האימון האישי שהיא עוסקת בו. בנוסף, הגיעו למשדר גם גדולי הזמרים – יניב בן משיח ויונתן רזאל.

האירוע התחיל בשעה 21:00 ונחתם בשעה אחת אחר חצות, עם תחושה מדהימה שכפי שהקב"ה הבטיח לרחל "ושבו בנים לגבולם" כך הוא יסייע לכל הבנים בעם ישראל לשוב אל המקורות.

תגיות:רחל אימנוערוץ הידברותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה