חדשות בעולם

אחד הנרצחים בפיגוע: אריאל ארליך ז"ל, יהודי מארגנטינה

אריאל ארליך ז"ל, יהודי תושב ארגנטינה, הגיע עם חבריו לטיול בניו יורק. פיגוע הדריסה הרצחני גדע את חייהם כשהיו בעיצומו של טיול אופניים

  • י"ב חשון התשע"ח
זירת האירוע במנהטן (צילום: טוויטר)זירת האירוע במנהטן (צילום: טוויטר)
אא

אריאל ארליך ז"ל, יהודי מארגנטינה – הוא אחד הנרצחים בפיגוע הדריסה שהתרחש אמש (שלישי) סמוך לשעה 22:00 לפי שעון ישראל בניו יורק. מתוך שמונת ההרוגים, חמישה הם אזרחי ארגנטינה. גם בבית החולים מאושפזים חמישה ארגנטינאים נוספים כשמצבם קשה.

ארליך ז"ל הגיע עם ארבעה חברים נוספים למנהטן, על מנת לחגוג 30 שנים לסיום לימודיהם בבית הספר התיכון. המחבל המוסלמי שנהג ברכב מסחרי דרס אותם כשהיו בעיצומו של טיול אופניים. המחבל המשיך ופגע במספר רכבים ונעצר רק כשפגע באוטובוס תלמידים.

בשלב הזה ירד המחבל מהרכב והחל לנופף באקדח דמה. שוטרים שהוזעקו לאזור ירו בו, אך הוא הצליח להימלט ונתפס כעבור מספר דקות. המחבל נורה בבטנו על ידי השוטרים, וכעת הוא מאושפז בבית החולים. מצבו קשה והוא נחקר על ידי כוחות הביטחון.

המחבל, סיפולו סייפוב, הוא אזרח אוזבקי בן 29, שהתגורר ב-7 השנים האחרונות בניו ג'רזי שבארה"ב. סייפוב הותיר אחריו פתק ובו הצהיר על נאמנות לארגון הטרור דאע''ש. כוחות הביטחון בארה"ב מעריכים כי הוא פעל לבדו, ללא חברי חולי נוספים.

ראש עיריית ניו יורק כינה את האירוע "פיגוע טרור פחדני ומתועב" והוסיף כי העיר ניו-יורק עמדה בעבר בפני מצבים קשים יותר, תוך שהוא מזכיר את הפיגוע במגדלי התאומים – מאות מטרים מהמקום בו התרחש הפיגוע הנוכחי.

תגיות:פיגוע דריסהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה