פעילות הידברות

הילולה בשידור חי: אביבה דוד, מנהלת חוגי בית בהידברות, מספרת על הצפוי במשדר החי הערב

מיקום השידור החי יישמר בסוד עד לערב עצמו, אבל כבר כעת נוכל לגלות שמדובר ב... אחד מקיבוצי השומר הצעיר. הערב (שני) ב-21:00 אל תוך הלילה – אל תחמיצו!

  • י' חשון התשע"ח
אא

זה הולך לקרות היום, בשידור חי בערוץ ובאתר הידברות: בערב ההילולה של רחל אמנו ע"ה, יקבלו הצופות מנה גדושה של אמונה, שמחה וישועות. במשדר המיוחד, שיועבר ישירות מאחד מקיבוצי "השומר הצעיר" (שזהותו תישמר בסוד עד לערב עצמו) יופיעו מיטב רבניות מחלקת חוגי בית בהידברות, וכן מיטב רבני הידברות. זה הולך להיות ערב מרגש ושמח במיוחד – בו זמנית.

"זו הפעם השלישית שאנו עורכים את ההילולה של רחל אמנו בשידור חי, עם רבניות מחלקת חוגי בית של הידברות", מספרת אביבה דוד, מנהלת המחלקה. "רבנים שונים ידברו על רחל אמנו ומעלתה, וגם הרבניות ממחלקת חוגי בית של הידברות יופיעו בערב ויביאו דברי אמונה וסיפורי ישועות מדהימים.

 
"מדובר במשדר לנשים בלבד, והוא הולך להיות מאוד מהנה ומאוד רוחני. נערוך הפרשת חלה עולמית, נקרא ביחד את 'נשמת כל חי'  תוך כדי ניתן לצופות טעימה מתוך הפעילות האדירה של חוגי בית. נשים שהזמינו חוגי בית יגיעו ויספרו כמה זה תרם להן מבחינה רוחנית, אחרות יספרו כיצד נושעו בעקבות קבלות שונות שקיבלו באותם ערבים. יהיו סיפורים יפים ממגזרים שונים. כל אישה, היכן שהיא נמצאת, ולא משנה איך היא מגדירה את עצמה – תוזמן ליהנות אף היא מחוגי הבית של הידברות".
 
 
בערב, מספרת אביבה דוד, יופיעו בין השאר הרבנית חגית שירה, אוריין-יסכה רייס, נעמי כהן – שחקנית תיאטרון בעלת תשובה, ד"ר קרן בנין – שהיא ד"ר למשפטים ומרצה במכללות, אסתר לימור, סילביה ברדה, דרורה אטיאס, אורית סלומון, מישל אלבז – הזמרת ובתו של בני אלבז, ועוד ועוד אורחים ואורחות. מנחות הערב יהיו הרבנית חדוה לוי ודנה ורון.
 
תגיות:רחל אמנופעילות הידברותיום הילולא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה