חדשות בארץ

ראש עיריית גבעתיים: "רוב מוחלט של ההורים מעוניינים בתכנים דתיים"

"הדתה?!" תוהה ראש עיריית גבעתיים, "לא יותר מ-5% מההורים מטילים אימה על יתר ההורים בבקשם למנוע הכנסת תכנים של מסורת יהודית לגני הילדים"

  • י' חשון התשע"ח
רן קוניק (צילום: דוברות עיריית גבעתיים)רן קוניק (צילום: דוברות עיריית גבעתיים)
אא

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, נשא דברים באירוע שהתקיים במרכז הקהילתי התורני ובית הכנסת "גבורת מרדכי". בדבריו, התייחס ראש העיר לנושא ההדתה, כביכול, במוסדות החינוך בגבעתיים. "הפחד והבורות השתלטו על גבעתיים", אמר קוניק. "לא יותר מ-5% מההורים מטילים אימה על יתר ההורים בבקשם למנוע הכנסת תכנים של מסורת יהודית לגני הילדים. הם השתלטו בסוג של אלימות על הרשתות החברתיות כפייסבוק וטוויטר ויצרו אווירה שלילית נגד העניין".

ראש העיר הוסיף כי היה רוצה לראות את כל ילדי מערכת החינוך בעיר לומדים על מסורת ישראל ומגבירים את הידע בכל הקשור למורשת ולהיסטוריה היהודית.

ראש העיר התייחס לכך שחגיגת תחילת לימוד התורה נערך באורח קבע על ידי בתי הספר הממלכתיים בבתי הכנסת בעיר. "ראיתי בעצמי כיצד ההורים מקבלים את הדבר בהתלהבות רבה", ציין קוניק. "אני תוהה מדוע הם נמנעים מלהעלות את הסרטונים שהם מצלמים באירועים אלה לפייסבוק. אין ספק כי הפחד השתלט על השיח הציבורי בעיר ויש לשנות זאת".

בפוסט שפרסם ראש העיר בסוף השבוע האחרון, הוא כתב כי "הדיונים הסוערים בפייסבוקים המקומיים, מדאיגים לא מעט אנשים. חלק מהם פונים גם אליי ש'אעשה משהו' כראש העיר. כשצריך לפעול תסמכו עליי שאפעל ללא חשש (נוהל כניסת עמותת לגני ילדים) ואמשיך, ברוב המקרים כשלא נדרשת התערבותי, לאפשר לכם, בתקווה שיתנהל בצורה נאותה, להמשיך ולדון בסוגיות הבוערות הנוגעות לכולנו, כי זה ייחודה של גבעתיים ובזה חוסנה הגדול".

הסערה ברשתות החברתיות בסוגיית הכנסת עמותות חיצוניות ללימודי יהדות לגנים ולבתי הספר התגברה בימים האחרונים, כאשר כמה הורים החלו להתעמת עם ההורים המתנגדים.

תגיות:הדתהגבעתיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה