חדשות בארץ

כיצד הגיבה סיוון רהב מאיר לעיתונאי ’הארץ’ שתקף אותה בבוטות?

"ה', עשה שסיון רהב מאיר תשתוק' - כך פתח עיתונאי 'הארץ' רוגל אלפר את טור הדעה הארסי שלו השבוע, ובו בחר להטיח ביקורת חריפה כלפי אשת התקשורת סיון רהב מאיר, בטענה שהיא מיסיונרית חשוכה בעלת דעות ימניות קיצוניות. מה שבטוח הוא שגם מבלי שיתכוון לכך, פרסום הטור שלו גרם למאות אנשים חדשים להצטרף לתפוצת הווטסאפ הרחבה של העיתונאית האהובה

אא

"ה', עשה שסיון רהב מאיר תשתוק', במילים נוקבות אלו פתח עיתונאי 'הארץ' רוגל אלפר את טור הדעה שלו שפורסם השבוע, ובו בחר להטיח ביקורת חריפה כלפי אשת התקשורת סיון רהב מאיר.

בדבריו ערך רוגל השוואה בין רהב מאיר, אותה כינה "העיתונאית המשפיעה בישראל", לבין עיתונאי אחר בעל השפעה זהה לזו שלה לדבריו, שדילג מהתקשורת לפוליטיקה. "סיון רהב-מאיר היא היאיר לפיד החדש", כתב אלפר. "אשת התקשורת המשפיעה בישראל, היא מיסיונרית דתית וימנית קיצונית שלא שותקת לרגע, משפריצה את דעותיה בפעלתנות וחריצות שאינן יודעות גבול או שובע, מגלומנית דביקה וחסרת בושה התאבה לאהבת והערצת הקהל ומקדמת עצמה במסווה של סדר יום פטריוטי, לאומני ויהודי".

עיתון הארץ גיבה את הדברים המעליבים בקריקטורה פוגענית לא פחות, שהציגה את רהב-מאיר כעיתונאית מתנשאת, האומרת כי היא "מעבירה את השידור לכתבנו משה רבנו".

לא ברור מה הצליח להרגיז כל כך את אלפר, שהרי רהב-מאיר אוחזת באג'נדה בדיוק כפי שהוא אוחז - אך מה שבטוח הוא שגם מבלי שהתכוון לכך, פרסום הטור שלו גרם למאות אנשים חדשים להצטרף לקבוצת הווטסאפ של סיון בימים האחרונים.

 ואיך הגיבה סיון רהב מאיר לדברים? כהרגלה בקודש, בנונשלנטיות מושחזת ושנונה. "מהטקסט הזה שפורסם בעיתון 'הארץ' נשמטה שורה: לקבלת 'החלק היומי' מדי בוקר לסלולרי, סמסו את שמכם למספר 052-429706", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

תגיות:עיתוןסיון רהב מאירהארץהכפשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה