סלבס בהתחזקות

בזכות הרב יגאל כהן: שרון גל ממשיך להתחזק ואף רכש מכשיר טלפון כשר

חבר הכנסת לשעבר והעיתונאי שרון גל ממשיך להתחזק: כחלק מההתחזקות שכוללת שיעורי תורה קבועים עם חברותא וביקור תכוף בשיעוריו של הרב יגאל כהן, רכש גל לאחרונה מכשיר טלפון כשר ומסונן – צעד מכונן שכרוך במסירות נפש לא קטנה, עבור איש תקשורת בסדר גודל כשלו

שרון גל עם הרב יגאל כהן (צילום מסך)שרון גל עם הרב יגאל כהן (צילום מסך)
אא

חבר הכנסת לשעבר והעיתונאי שרון גל ממשיך להתחזק: ערוץ 2 משדר כתבה מיוחדת על תהליך ההתחזקות הרוחנית של גל, ומציין כי מדובר בתהליך שנראה "מאוד מאוד רציני". לפי הדיווחים באתר 'בחדרי חרדים', כחלק מההתחזקות הזו רכש גל לאחרונה מכשיר טלפון כשר ומסונן – צעד מכונן שכרוך במסירות נפש לא קטנה, עבור איש תקשורת בסדר גודל כשלו.

לטובת הצופים שאינם בקיאים בהבדלים שבין מכשיר הטלפון הכשר לרגיל, מסבירים עורכי הכתבה כי "מדובר במכשיר שיש בו רק שיחות יוצאות, ללא גישה לאינטרנט וכן הלאה – דבר שכנראה מצביע על ההתחזקות המאוד חזקה שלו", דברי המגיש.  

בתמונות נראה גל כשלראשו כיפה שחורה ועל פי הדיווחים - לאחרונה מרבה גל לפקוד מדי יום ביומו את שיעורי התורה של הרב יגאל כהן בבני ברק, שככל הנראה אף משפיע עליו בתהליך ההתחזקות. "הרב יגאל כהן מבני ברק הוא רב מאוד מפורסם, אחד מרבני הסלבס ש'יובל המבולבל' ועומר אדם הם רק חלק מהסלבס שמקורבים אליו". 

בשיחה של ערוץ 2 עם שמואל עוזרו של הרב, סיפר הלה כי "בתקופה האחרונה שרון גל מגיע מדי יום ללמוד תורה עם אברך, חברותא, מתחזק ושומר שבת. בהתחלה היה ככה פעמיים-שלוש בשבוע, ולפני שבועיים הוא העלה את זה לעתים יותר תכופות ברוך השם. הוא הגיע גם לשבתות פה, והתארח אצל הרב. גם בראש השנה ויום כיפור, ברוך ה' מתחזק".

תגיות:התחזקותסלבסשרון גל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה