חדשות יהדות

מעמד מרגש וייחודי: ברית מילה לישיש בן 90

ברית מילה היסטורית באוקראינה תיערך בימים הקרובים, כאשר הנימול הוא ישיש בן 90. הרב קמינצקי, מסביר על המרכז הרפואי החדש בו תיערך הברית

  • ב' חשון התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בימים הקרובים יתקיים מעמד ברית מילה מרגש במיוחד באוקראינה, כאשר הנימול הוא ישיש בן 90.

מעמד ברית המילה ייערך במרכז הרפואי החדש שהוקם לאחרונה במתחם 'מנורה' בעיר דנייפרפטרובסק שברוסיה, בהשתתפות הרב שמואל קמינצקי, שליח חב"ד במקום, העומד מאחורי המיזם האדיר.

בשיחה לערוץ 7, מסביר הרב קמינצקי כי המרכז הרפואי הוקם לאחרונה כחלק משרשרת מיזמים יהודיים הרואים אור בשנים האחרונות בשל פעילותו הענפה לטובת הקהילה היהודית המקומית. "מעבר לשליחותי להפצת היהדות, אנו עוסקים כאן לא אחת בהצלת חיים פשוטו כמשמעו", אומר הרב קמינצקי בשיחה לערוץ 7. "אין כאן יום ללא הצלת חיים של ממש".

הרב מוסיף ומסביר כי הקהילה היהודית מרבה להיעזר בשירותי המרכז הרפואי החדש בשל המקצועיות המאפיינת את שירותי הרפואה במקום, ולא פחות בשל הזיקה היהודית והיחס החמים לו זוכים המטופלים.

"האוכלוסיה היהודית המקומית מבוגרת בחלקה. יש כאן לא מעט ניצולי שואה. במסגרת השליחות שלי, אני רואה מטרה עליונה להאריך את תוחלת חייהם של ניצולי השואה שאנו חבים להם את חיינו ואת עתידנו", אומר הרב קמינצקי.

בראש בית החולים הקטן (JMC (Jewish Medical Center עומד פרופסור אלכסנדר רודינסקי, הנחשב לרופא בכיר ומוביל בתחומו. בית החולים מעניק שירות מקצועי ומסור למטופלים הבאים בשעריו. 

תגיות:בריתישישאוקראינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה