מעניין

טכנאי הכבלים שמע צעקות, ורץ אל תוך הבית. בזכותו התינוק ניצל

"חשוב מאוד שכל ההורים ילמדו קורס החייאה ויבינו איך להתמודד עם מצבים כאלה, שלצערנו קורים לא פעם ולא פעמיים בבית שיש בו ילדים קטנים. אל תחכו לנס שיתרחש, ואל תסתמכו עליו. פשוט תגיעו מוכנים להורות, ותעשו מה שאתם יכולים כדי למנוע מצבים כאלה"

טכנאי הכבלים עם התינוק שהציל (צילום מסך)טכנאי הכבלים עם התינוק שהציל (צילום מסך)
אא

היה זה יום רגיל למדי. אנג'לה סנדרס מארה"ב הייתה לבדה בביתה, עם בנה בן החמישה חודשים דקוטה, שישב בכיסא שלו ואכל. פתאום, בשבריר שנייה, הבחינה אנג'לה שפניו של הפעוט הופכות לכחולות, והוא מתקשה לנשום. אנג'לה שמעולם לא למדה קורס החייאה, נבהלה ולא ידעה מה לעשות. "הבנתי שאין לי זמן לחשוב, והדבר הראשון שעלה לי לראש זה לרוץ לחלון ולקרוא לעזרה".

למזלה, מי שהיה ברחוב באותה שעה הוא דניאל קרפט - טכנאי כבלים שעמד ליד מכוניתו, ושמע את זעקותיה של אנג'לה. "רצתי מהר אל תוך הבניין, וכשהגעתי לדירה של אנג'לה ראיתי את דקוטה הקטן כשהוא שוכב על הרצפה חסר חיים. כבוגר קורס החייאה, הבחנתי מיד שאין לו דופק וכשהשענתי את ראשו לאחור, הייתי בטוח  שהוא בלע חפץ כלשהו שגרם לו להכחיל", סיפר הטכנאי לחדשות פוקס 28. "הכנסתי את אצבעי פנימה והתחלתי להזיז אותה כדי לוודא שהגרון נקי. פתאום שמעתי את דקוטה מגרגר, והוא התחיל לנשום שוב".

דניאל נשאר עם דקוטה עד שהאמבולנס הגיע, ורק כשפונה לבית החולים הודיעו הרופאים כי דקוטה סבל מבקע שככל הנראה גרם להתקף, ואלמלא העזרה של דניאל, שהשיבה לו את הנשימה, כנראה שהפעוט לא היה שורד. "הוא גיבור, אני אסירת תודה לו על שהציל את התינוק שלי", אמרה אנג'לה. "הוא היה שם בדיוק בזמן הנכון".

אך אנג'לה כבר למדה את השיעור, ולא מתכוונת לחכות לתרחיש נוסף כזה. היא נרשמה לקורס החייאה, כדי לוודא שאם יקרה משהו נוסף לדקוטה, היא כבר תהיה מוכנה ותדע איך להתמודד איתו. "חשוב מאוד שכל ההורים ילמדו קורס החייאה ויבינו איך להתמודד עם מצבים כאלה, שלצערנו קורים לא פעם ולא פעמיים בבית שיש בו ילדים קטנים", הסבירו הרופאים המטפלים של דקוטה. "אל תחכו לנס שיתרחש, ואל תסתמכו עליו. פשוט תגיעו מוכנים להורות, ותעשו מה שאתם יכולים כדי למנוע מצבים כאלה".

תגיות:תינוקותהצלהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה