חדשות בארץ

משפחת אזריה תובעת את אתר ’וואלה’, בגין הפרת צו איסור פרסום

לאחר שבחודש שעבר הגישה משפחתו של אלאור אזריה תלונה נגד אתר 'וואלה' במשטרת רמלה, עכשיו מגיע תור התביעה: לטענת המשפחה האתר הפר את צו איסור הפרסום של קלטות החקירה של אלאור במצ"ח, זאת למרות הדיונים הרבים שנעשו בנדון והחלטת השופטים שלא לאפשר את פרסומן

אא

לאחר שבחודש שעבר הגישה משפחתו של אלאור אזריה תלונה נגד אתר 'וואלה' במשטרת רמלה, עכשיו מגיע תור התביעה: לטענת המשפחה האתר הפר את צו איסור הפרסום של קלטות החקירה של אלאור במצ"ח, זאת למרות הדיונים הרבים שנעשו בנדון והחלטת השופטים שלא לאפשר את פרסומן. על פי הדיווח בערוץ 20, את העתירה הגיש עו"ד יורם שפטל, לאחר שבני המשפחה גילו לפני מספר ימים, כי אתר 'וואלה' הצליח לשים ידו על ההקלטות ואף פרסם אותן במהדורת החדשות של יעקב אילון. 

"יש פה אתר חדשות, שבאופן גס וברור פגע באלאור למרות שאנחנו ביקשנו צו לאסור את פרסום הקלטות", אמר אחד מבני משפחת אזריה, בשיחה עם ערוץ 20. "אנחנו נערכים להגשת תביעה מול האתר, כי ביקשנו כבר שיסירו את זה והם סרבו לחלוטין. הם טענו שהם לא מכירים את הצו".

עוד התבטא בן המשפחה ואמר כי בקשת הצו על ידי המשפחה הייתה היות והובן כי פרסום הקלטות על ידי האתר, נועד כדי לפגוע ולהשפיל את אלאור שוב ושוב. "בשביל מה? למה הם עשו את זה? אין חוק במדינת ישראל? כל כלי תקשורת יכול לעשות מה שבא לו".

באתר וואלה צוין קרדיט עבור חדשות 10, אך באופן מפתיע למדי - חדשות 10 נדהמו מהעובדה שהקלטות משודרות באתר וואלה עם הקרדיט עבורם. "אמנם הקלטות הגיעו אלינו, אך נמנענו מלשדרן כי ידענו שיש עליהן צו איסור פרסום", אמרו.  מאתר 'וואלה' נמסר כי הקלטות הוכנסו בטעות לארכיון האתר, ומיד לאחר הפנייה מערוץ 20 - הן הוסרו לצמיתות ו"אינן משודרות עוד באתר וואלה".

 

תגיות:אלאור אזריהתביעהוואלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה