חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: אוהבים את ליפתא? הכפר בסכנה

תלמידים ממתינים לטסט חודשים ארוכים, מחקר חדש מצביע על הקשר בין תזונה לבריאות הנפש, וצה"ל סגר 8 כלי תקשורת מסיתים. כל מה שחשוב לדעת

כפר ליפתא (צילום: shutterstock)כפר ליפתא (צילום: shutterstock)
אא

חדשות

פשיטה על 8 כלי תקשורת מסיתים באיו"ש: במבצע משותף של צה"ל שב"כ, והמינהל האזרחי פשטו כוחות על 8 כלי תקשורת החשודים בהפצת הסתה. במקביל אותרו ונלכדו 18 מחבלים מבוקשים. להרחבה, לחצו כאן.

ישראל: לא ננהל מו"מ מדיני עם ממשלת אחדות פלסטינית שתישען על חמאס אם לא יתפרק מנשקו ויחזיר את החללים והאזרחים המוחזקים בעזה.

צה"ל יגדיל את שטח הדיג המותר ברצועת עזה עד חודש דצמבר: לרגל עונת הדיג, תגדיל מערכת הביטחון את השטח המותר לדיג משישה לתשעה מיילים ימיים. בשנה שעברה נקט הצבא צעד דומה.

למרות שהוכתר כאתר שימור עולמי: הכפר ליפתא בסכנה: אונסק"ו הכניס את השכונה הערבית ההיסטורית והנטושה בירושלים לרשימת האתרים המיועדים לשימור.

למרות הרפורמה: תלמידים ממתינים לטסט חודשים ארוכים: רפורמת מבחני הנהיגה תיכנס לתוקף בשנה הבאה, ובינתיים אין פתרון ביניים. התוצאה: מחסור במורים והמתנה של חצי שנה לטסט.

צמחונים? אתם בסכנת דיכאון: מחקר מקיף שנערך בבריטניה מצא כי לתפריט יש השפעה ישירה על בריאות הנפש.

 

חוץ

סוף עידן: "הושלם המבצע לשחרורה של בירת דאעש": דובר הכוחות הכורדיים אמר כי הלחימה בעיר א-רקה הסתיימה וכי עתה הם מחפשים תאים רדומים. 3,250 נהרגו בלחימה בעיר ששימשה מוקד לתכנון פיגועים במערב.

"לוחמנות לא תעבוד מול צפון קוריאה": הילרי קלינטון, מי שהייתה המועמדת לשעבר מטעם המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, נאמה בכנס בסיאול ותקפה באופן מרומז את מדיניותו של טראמפ כלפי צפון קוריאה. "הציוצים בטוויטר רק העלו חיוך על פניו של קים ג'ונג'-און, ולא תרמו לארה"ב - להיפך", טענה קלינטון.

 

מזג האוויר

היום: נאה, הטמפרטורות יעלו והלחות תרד.

חמישי: נאה עם עלייה קלה נוספת בטמפרטורות. הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

שישי: מעונן חלקית עד נאה עם ירידה בטמפרטורות.

שבת: תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותליפתא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה