מעניין

מדוע בכה הוטרינר הנכה? אשתו בפוסט מצמרר במיוחד

מדוע בכה כריסטופר גארט שכיהן כוטרינר באפגניסטן, אך חזר משם נכה? את הפוסט שכתבה אשתו ברשתות החברתיות, אסור לכם לפספס

כריסטופר גארט עם בנו התינוק (צילום מסך)כריסטופר גארט עם בנו התינוק (צילום מסך)
אא

פוסט מרגש שפורסם לאחרונה ברשתות החברתיות, הצליח לגרוף אלפי לייקים ושיתופים - לא בכדי. את הפוסט כתבה אשתו של וטרינר צבאי בשם כריסטופר גארט, שבמהלך שירותו באפגניסטן נורה בבטנו והפך לנכה. לצד תמונה של בעלה באפגינסטן, כותבת אשתו של גארט בריטני כך: "זה היה באמצע משימה שאליה בעלי יצא, בסביבות אחת בלילה. הוא נורה בבטנו - אירוע שהוביל לפרישה מהצבא בעקבות נכות".

בריטני מתארת כי בעלה הוטס חזרה הביתה וניסה לחיות חיים נורמאליים עד כמה שאפשר, "שכללו בין היתר פעולות שנהג לעשות לפני הפציעה, כמו כיסוח הדשא אחת לשבוע. הוא השתמש במכסחת הדשא הישנה והכבדה שלנו, ואתם יכולים לתאר לעצמכם כמה קשה זה היה בשבילו עם דירוג של 100 אחוז נכות. עכשיו, גם המשימות הכי פשוטות כמו לכסח את הדשא, הן משימה כמעט בלתי אפשרית עבור כריסטופר".

בריטני מתארת את הרצון שלו בחזרה לשגרה ובעשיית הפעולות הרגילות, כניסיון שהעמיד במבחן גם את הזוגיות שלהם. "כל מי שמכיר מישהו שחזר מהמלחמה אחרי ששירת את ארצו במשך תקופה ארוכה, יודע כמה קשה לאנשים האלה לחזור לחיים נורמאליים ולתפקד כאחד האדם - ועל אחת כמה וכמה אם הם נפצעו במלחמה. לכריסטופר זה היה קשה במיוחד, כי לפני הפציעה הוא היה אדם מאוד פעיל. היו לנו הרבה רגעים קשים, אבל אני חושבת שהרגע הכי קשה בשבילי היה לצאת באחד הימים לחצר שלנו, ולראות אותו שם כשהוא בוכה".

בהתחלה בריטני חשבה שמשהו לא בסדר, אבל עד מהרה גילתה דבר מה שהפתיע ושימח אותה כאחד. "זר אלמוני שעבר יום אחד בשכונה וראה את כריסטופר כשהוא נאבק במכסחת הדשא הישנה, החליט לעשות מעשה. הוא הלך וקנה לו מכסחת דשא חדשה וכזו שמותאמת לצרכיו כנכה. לצד מכסחת הדשא השאיר הזר פתק קטן שאמר: 'אני מקווה שזה יחסוך זמן לדברים החשובים ביותר בחייך. תודה על השירות שעשית עבורנו באפגניסטן ועל ההקרבה שהקרבת עבור החופש שלי. בכבוד רב, אמריקאי אסיר תודה'.

"כריסטופר לא יכל לעצור את דמעות ההתרגשות שלו מהמעשה, ואתם יכולים רק לדמיין מה זה עשה לנו כמשפחה. את החיוך הזה שצץ מבין הדמעות של בעלי באותו יום, אני לא יכולה לתאר ועל זה אני אסירת תודה לאותו זר שבמעשה קטן שלו, הצליח לגרום לנו להרגיש שוב כמשפחה רגילה".

תגיות:העצמה אישיתנסהשראה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה