חדשות בארץ

בית החולים באשדוד מתרחב: שני בנים נולדו בחדרי הלידה החדשים

בית החולים "אסותא" החדש באשדוד פתח היום את מחלקת היולדות ואת חדרי הלידה, עם לידתם של שני בנים

  • כ"ו תשרי התשע"ח
תמונת אילוסטרציה, (צילום: shutterstock)תמונת אילוסטרציה, (צילום: shutterstock)
אא

הבוקר נולדו בבית החולים אסותא שבאשדוד שני בנים, לאחר שנפתחו חדרי הלידה ומחלקת היולדות. אגף הנשים והיולדות של בית החולים מכיל 36 מיטות אשפוז במחלקת יולדות, 6 חדרי לידה וגם 15 מיטות במחלקת טיפול נמרץ יילודים ובפגייה.

בית החולים נפתח בחודש יוני האחרון, לאחר שבמשך שנים רבות לא היה לתושבי אשדוד מענה לשירותים רפואיים, גם לשירותי רפואה דחופה, והם נאלצו לקבל טיפול בבית החולים ברזילי באשקלון או בבית החולים קפלן ברחובות. בית החולים החדש עתיד לשרת כחצי מיליון איש. בית החולים החדש שייך לקופת החולים מכבי, אך ישרת את חברי כל קופות החולים.

בית החולים החדש החל את פעולתו בחודש יוני האחרון, כאשר נפתחו מרפאות החוץ של בית החולים. כחודש לאחר מכן, באוגוסט, נפתחו גם חדרי הניתוח של בית החולים, וכן חדרי הדימות. היום נפתחו, כאמור, חדרי הלידה ומחלקות הנשים, יחד עם מחלקות האשפוז. בעוד כחודש ייפתחו גם חדרי המיון, ופתיחתו של בית החולים תושלם.

בית החולים כולל מבנה מרכזי בן 9 קומות המיועד לאשפוז, כולל שתי קומות תת קרקעיות, וכן מבנה נוסף בן 7 קומות המיועד למכונים ולמרפאות. מנוסף נמצאות בקמפוס מעבדות מחקר, וכן שטחי מסחר, פארק ומגרשי חניה.

בית החולים מסונף לפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע, וככזה, הוא כולל גם פעילות אקדמית, וסטודנטים לרפואה ולסיעוד כבר לומדים בו ועורכים בו מחקרים.

תגיות:בית חוליםאסותאאשדודלידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה