מעניין

האישה נתנה להומלס כרטיס ביקור. חודשיים לאחר מכן - ציפתה לה ההפתעה של חייה

כשמתווכת הנדל"ן ראתה הומלס צעיר שוכב ברחוב, לבה נכמר בקרבה. מתוך רחמיה, בנוסף לשטרות שנתנה לו - השאירה לו את כרטיס הביקור שלה. חודשיים לאחר מכן זכתה להפתעה של חייה

כרטיס הביקור שהוחזר לבעליו (צילום מסך)כרטיס הביקור שהוחזר לבעליו (צילום מסך)
אא

כששלבי לין, מתווכת נדל"ן מג'קונוויל שבצפון קרוליינה, נתקלה לפני זמן מה בבחור חסר בית, לבה נחמץ בקרבה מרוב רחמים. היה זה בחור צעיר ששכב על המדרכה, והיא לא יכלה שלא להצטער על כך שבחור צעיר כמותו נמצא ברחובות בשלב הזה של חייו. על השלט שהוצב למראשותיו היה כתוב 'זקוק לעזרה', ולין לא חשבה פעמיים. היא הוציאה את השטרות שהיו בארנקה באותו רגע, ולאחר שבריר של מחשבה, החליטה (שלא כהרגלה) לצרף אליהם גם את כרטיס הביקור שלה. 

באותם רגעים היא הרגישה שעשתה מעשה טוב ותו לא, אך חודשיים לאחר מכן - קיבלה את שיחת הטלפון הכי לא צפויה והכי מפתיעה שיכולה להיות. הדבר שהותיר בה רושם הכי חזק היה הבגדים המלוכלכים שלבש, והכלב שהוא עטף בשמיכות במקום את עצמו. "אני עדיין זוכרת את הבושה בעיניו, כשהגשתי לו את הכרטיס עם הכסף".

את שיחת הטלפון ההיא שקיבלה לאחרונה, לא תשכח לין לעולם. "זה היה אדם שרצה להעמיד את הבית של חברו למכירה, וביקש לקבוע פגישה. נסעתי לכתובת המדוברת וכבר בשנייה הראשונה שהוא קיבל את פניי, זיהיתי אותו.

"אבל בשונה מהפעם ההיא שבה מצאתי אותו שכוב על המדרכה ונראה כמו הומלס, הפעם הוא לבש חולצת צווארון, מכנסי ג'ינס מעומלנים ונקיים ונראה ללא רבב. גם אז לא הייתי בטוחה אם הוא חסר בית או פשוט עובר תקופה קשה בחייו", מספרת לין. 

המחשבה הראשונה שעברה במוחה כשראתה אותו בהופעתו החדשה, הייתה שמדובר באדם שרימה אותה וגרם לה לחשוב שהוא זקוק לכסף - כשבעצם מדובר באדם עתיר נכסים. 

"מאוחר יותר, בשיחה גלויה בינינו, גיליתי שזה ממש לא המקרה", מחייכת לין. "בעיניים מלאות דמעות הוא הושיט לי שלושה שטרות עטופים בכרטיס הביקור המקומט שלי, ומלבד היותי מבולבלת - הייתי בעיקר חסרת מילים".

ואז יצא המרצע מן השק. "הוא הסביר לי שגרושתו לשעבר הותירה אותו חסר כל ולקחה את כל רכושו, מלבד הכלב שלו. הוא סיפר לי שכל מה שהוא היה צריך באותה תקופה היא להרגיש שמישהו בעולם הזה באמת מוכן לעזור קצת יותר מאשר לתת לו כסף, ולהרגיש שהוא עשה את חלקו. 

"כשאני הגשתי לו את כרטיס הביקור שלי, זה נתן לו כוח להאמין שהטוב לא נגוז מהעולם וכשאדם זקוק לעזרה, יום יבוא והוא באמת יקבל אותה. באותה שיחה הוא סיפר לי שהוא שמר על הכרטיס מכל משמר, וזה מה שנתן לו את הכוח לחזור לחיים ולמצוא עבודה חדשה במקצוע שלו - מהנדס".

הבית שהוצע למכירה היה אמנם הבית של החבר שלו, אך הוא זה שלקח על עצמו את הטיפול בעניין, תוך שהוא מבטיח לעצמו שמי שתזכה בדמי התיווך היא לא אחרת מאשר האישה שעזרה לו לשוב לחיים, ולזכות בחיים חדשים - גם ללא ידיעתה. "זה מאוד מרגש אותנו כמובן", מסבירה לין. "מדובר בבית שווה כמה אלפי דולרים, ואין ספק שאם אצליח למכור אותו, זו תהיה תמורה ראויה בהחלט".

תגיות:הפתעההומלסכרטיס ביקור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה