חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: שיבושי תנועה בכביש 2 בשל מחאת הנכים

שריפות הענק בקליפורניה ממשיכות להשתולל, דיווחים כי הושגה עסקה בין הכוחות הסורים ללוחמי דאע"ש, וגשם מקומי צפוי היום בצהריים. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

מחאת הנכים: שיבושי תנועה בכביש 2: חברי ארגון "הנכים הופכים לפנתרים" חידשו את מחאתם נגד גובה הקצבאות והחלו לשבש הבוקר את התנועה בכביש החוף במחלף נתניה לדרום. החסימה מתרחשת על רקע ההתנגדות להסכם שנחתם בין ארגוני הנכים לממשלה. לראשונה, גם נכי צה"ל משתתפים במחאה.

רוצים להיות מאושרים? נסו להיות יצירתיים יותר בעבודה: מחקר ישראלי חדש מצא קשר בין האושר שלנו ובין תחושת היצירתיות שלנו במקום העבודה.

 

חוץ

מזכ"לית אונסק"ו החדשה: הארגון צריך להשתנות: לאחר הודעת הפרישה של ארה"ב וישראל מאונסק"ו, אתמול נבחרה מזכ"לית חדשה – אודרי אזולאי, יהודייה ממוצא מרוקני.

שריפות הענק בקליפורניה: מניין ההרוגים עומד על 40כבר שבוע ימים נאבקים עשרות אלפי כבאים, בסיוע מטוסי כיבוי, בשריפות הענק המשתוללות ב-16 מוקדים בצפון קליפורניה שבארה"ב. להרחבה, לחצו כאן.

דיווח: הושגה עסקה לפינוי א-ראקה: על פי דיווח בסוכנות הידיעות הצרפתית AFP הושגה עסקה בין הכוחות הסורים לבין לוחמי דאע"ש שבמסגרתה הם צפויים לעזוב את העיר א-ראקה שהייתה בירת הארגון בסוריה. עם זאת עלה החשש כי הם יעזבו עם מאות בני ערובה המוחזקים בידיהם.

 

מזג האוויר

היום: בשעות הבוקר מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עם טמפרטורות נמוכות מהרגיל לעונה. בשעות הצהריים יחל גשם מקומי קל בצפון ובמרכז. בשעות הלילה צפוי גשם מקומי מלווה בסופות רעמים - בעיקר בצפון הארץ.

שני: יהיה מעונן חלקית ובשעות הבוקר ייתכן גשם מקומי.

שלישי: ייעשה מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה קלה בטמפרטורות.

רביעי: תורגש התחממות נוספת והלחות תרד.

תגיות:כותרות ב-60 שניותנכיםמחאת הנכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה