ונשמרתם

"הם כבר לא חברים שלי": בן 15 מספר על הנזק שנגרם לו בשל ’אתגר המים החמים’

אתגר המים החמים' הוא הטרנד החדש שמלהיב צעירים (ריקים ופוחזים יש לציין) ברחבי העולם, אך נער בן 15 שכמו חבריו חשב שזה האתגר הכי כייפי שיש, חוזר בו כעת לאחר שנכווה מהעניין בצורה קשה, תרתי משמע. הטירוף הטרנדי החדש

ניקולס קונרד (צילום מסך)ניקולס קונרד (צילום מסך)
אא

אתגר אינטרנטי חדש מסעיר את הרשת, וגורם לסנקציות שליליות בעקבות הסכנה הגדולה שהוא טומן בחובו. 'אתגר המים החמים' הוא הטרנד החדש שמלהיב צעירים (ריקים ופוחזים יש לציין) ברחבי העולם, אך נער בן 15 שכמו חבריו חשב שזה האתגר הכי כייפי שיש, חוזר בו כעת לאחר שנכווה מהעניין, תרתי משמע. 

היה זה כשניקולס קונרד הזמין שישה מחבריו הטובים לישון אצלו בבית. "הכל עבר בצורה טובה, עד שבאמצע הלילה התעוררתי פתאום עם כאבים איומים בצוואר. הרגשתי שהצוואר שלי נשרף", הוא משחזר. "זה היה הכאב הכי חזק והכי נורא שחוויתי בחיים שלי. צרחתי והתחלתי לבכות מרוב כאבים". כשראה את חבריו ערים ומגחכים נוכח הכאב החריף שחש, הבין ניקולס בדיוק את מה שקרה: הוא נפל קורבן לאתגר המטופש שקודם לכן התלהב ממנו כל כך.

מסתבר שה'חברים' העמידו פני ישנים עד שניקולס נרדם, ורק לאחר מכן ניצלו את ההזדמנות ושפכו עליו מים רותחים - שגרמו לכוויה בדרגה ראשונה לצווארו, והבהילו אותו לבית החולים כשהוא סובל סבל נוראי. 

כיום, לאחר שהתאושש מעט מהטרגדיה, הוא אומר כי חבריו התנצלו ואמרו שהם לא העלו בדעתם כי המים עד כדי כך חמים, אבל עבורו זה כבר לא משנה. "הם כבר לא החברים שלי. מעולם הם לא היו, ולעולם גם לא יהיו", הוא מסביר ומוסיף: "אני לא מבין איך אפשר לעשות כזה דבר למישהו. לא רק לחבר שלך, אלא גם למישהו זר".

 

לא לומדים לקח: בת שמונה מפלורידה מתה כתוצאה מאתגר דומה 

תחילה חשבה אמו של ניקולס, מיקי, כי הוא היה מעורב בתאונה. "התעוררתי באמצע הלילה אחרי ששמעתי צעקות נוראיות. בהתחלה חשבתי שניקולס יצא עם החברים שלו לבלות והיה מעורב בתאונה כלשהי, אבל כשגיליתי שהכל היה מכוון, לצורך 'משחק' מטופש שרק השלכות שליליות יכולות להיות לו, כעסתי נורא. 

"איזה מין אתגר זה, ואיך אפשר בכלל להתלהב מכזה דבר? איפה הראש שלכם? איפה ההורים של הנערים שמשחקים בכאלה משחקים ויכולים ליהנות מהם על חשבון הסבל של מישהו אחר? אני דואגת לא רק לבן שלי, אלא גם לנו כחברה שאלו המשחקים שהיא נהנית מהם. אל תגידו 'הילד שלי לעולם לא יעשה דבר כזה', פשוט תדאגו להקנות להם ערכים טובים ולדבר איתם על מה שקורה בבית הספר. תהיו יותר מעורבים בחיים שלהם ובאופן שבו הם בוחרים לחיות אותם", אמרה. 

לעת עתה לא הוגשו כתבי אישום כנגד הנערים, שלמזלם הרב, חברם הצליח לשרוד את המקרה. במקרים עצובים יותר, היו ילדים שנשארו עם כוויות לכל החיים כדוגמת ילדה בת 11 שפניה נותרו עם כוויות קשות, לאחר שנפלה קורבן ל'אתגר המים החמים' באוגוסט האחרון. במקרה אחד קיצוני, ילדה בת שמונה מפלורידה קיפחה את חייה, לאחר ש'אותגרה' לשתות מים רותחים.  

ראו הוזהרתם!

תגיות:אתגרמים חמיםנעריםסכנהטרנד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה