חדשות בעולם

משרד החוץ בירושלים: אין נפגעים ישראליים בטבח בלאס וגאס

משרד החוץ יצר קשר עם כל הישראלים, בחסדי שמים איש מהם לא נפגע בטבח הנורא שהתרחש בלאס וגאס

  • י"ג תשרי התשע"ח
הטבח בוצע מהקומה ה-32 של מלון "MANDALDAY BAY" (צילום: shutterstock)הטבח בוצע מהקומה ה-32 של מלון "MANDALDAY BAY" (צילום: shutterstock)
אא

הוסר החשש לשלומם של הישראלים מנותקי הקשר בלאס וגאס: משרד החוץ מוסר הבוקר (שלישי) כי בשעות האחרונות הצליחו אנשי המשרד ליצור קשר עם כל הישראלים ששהו באזור בעת הטבח, וכעת ניתן לקבוע בוודאות שאיש מהם לא נפגע באירוע הקשה.

מספר ההרוגים עומד נכון לעכשיו על 59, ומספר הפצועים על 527. הרשויות בארה"ב ממשיכות לחקור את נסיבות האירוע הקשה.

משפחתו של פאדוק הרוצח המומה. אריק אחיו סיפר כי פאדוק היה מולטי-מיליונר שעסק בהשקעות נדל"ן. לפי גרסת האח, פאדוק נהג לפקוד את עיר ההימורים לעיתים קרובות בשל אהבתו לפוקר. בשיחה עם כלי התקשורת המקומיים אמר אריק כי הוא "לא מסוגל לחשוב אפילו על מניע למעשים של סטיבן. לא היה כל סימן לעתיד לבוא". על פי הרשויות המקומיות, לסטיבן לא היה עבר פלילי והוא לא היה מצוי בחובות. 

המשטרה המקומית פשטה על ביתו של פאדוק בעיירה מסקיט, שממוקמת כ-160 ק"מ צפונית-מזרחית ללאס וגאס. בפשיטה התגלו לפחות 19 רובים, אלפי קליעים ורכיבים להכנת חומר נפץ. בה בעת פשטו השוטרים על בית נוסף שהיה בבעלותו בעיירה רינו. בפשיטה שערכו בחדר המלון שבו התמקם לקראת הירי נמצאו 23 רובים נוספים. חלק מהרובים שנמצאו בפשיטה הוסבו בצורה לא חוקית לכלי נשק חצי-אוטומטיים, מה שאפשר את ירי הצרורות לעבר הקורבנות.

תגיות:טבחלאס וגאסישראלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה