פעילות הידברות

הצטרפו למאזן הזכויות של הידברות

תתארו לכם שהיה כזה 'מרכז לייעוץ השקעות רוחניות', הרי הוא היה שוקק בבני אדם בימים אלו של חודש הרחמים והסליחות, שכן המוני בית ישראל, בכל מקום שהם, מבקשים לפתוח את ליבם כאולם ולהשקיע כמיטב יכולתם

  • ז' תשרי התשע"ח
אא

כולנו מחפשים להכריע את כף הזכויות  מה היה קורה אילו היומרכזי ייעוץ השקעותרוחנייםבמה הכי נכון להתחזקוהאם יש דבר אחד שיכול להזניק לכולנו את כל הזכויות למעלה?!  מה יש בדור שלנו שלא היה באף תקופה אחרת בהיסטוריה?

 משקיעים לשנה טובה ומתוקה

איפה?

זו השאלה שכולנו שואלים עכשיו, בימים מלאי הישועות שבהם יורדת רוח מיוחדת משמים והקדוש ברוך הוא, כביכול קרוב יותר, כמו מלך שיוצא מהארמון שלו, אל השדות... קרוב ממש אל העם, יותר מתמיד. איפה הכי נכון "להשקיע" במניות רוחניות שיוסיפו לנו זכויות לקראת השנה החדשה, שיעמדו שם איתנו בדין.

תתארו לכם שהיה כזה 'מרכז לייעוץ השקעות רוחניות', הרי הוא היה שוקק בבני אדם בימים אלו של חודש הרחמים והסליחות, שכן המוני בית ישראל, בכל מקום שהם, מבקשים לפתוח את ליבם כאולם ולהשקיע כמיטב יכולתם. היה יושב שם איזה יועץ עטוף בטלית ובידו מגוון רחב של פרסומים על מעשי צדקה וחסד, הרבצת תורה ויראה. "מה תרצה צדיק?" הוא היה שואל בקול נעים. "לא הרבה, רק לרכוש לי זכויות לקראת השנה החדשה" הייתי משיב לו.

"מה זאת אומרת", הוא היה מבקש הסבר, "לרכוש זכויות?" "אתה יודע", מן הסתם היינו משיבים לו, "לעשות מעשים טובים, אבל שיניבו תשואה רוחנית עצומה".

"בני יקירי, יש כאלה רבות", היה פותח במונולוג, "כל מצווה ומצווה שאתה עושה, מזכה אותך בזכויות עד אין קץ. למדת תורה? אשרייך, אינסוף של שפע אתה משפיע על עצמך, נתת צדקה? ד' יברך אותך, אתה לא מבין איזו הגנה זאת, זיכית רבים, זה בכלל, הדבר העצום ביותר שיש".

כמובן, הקדוש ברוך הוא לא "כספומט שלנו", זה לא הולך שאתה שם שקל בקופת צדקה והוא, הבורא, כביכול "חייב" לך. אבל מה כן? אם אתה מבטל את הרצון שלך מפני הרצון שלו – כלומר, אם אתה עושה מצוות, ונותן צדקות אפילו שבתוך הלב, זה לא ממש קל לך, אז ממילא גם הבורא יבטל מעליך גזירות קשות ויבטל רצונו מפני רצונך - וייתן לך שפע. סביר להניח שהוא ייעץ לנו להשקיע בתפילות ובלימוד תורה, להיזהר מאוד בבין אדם לחברו, לזכות את הרבים. אבל אנחנו, מחפשים הכל בגדול.

כמו בכל השקעה יש סיכונים וסיכויים. צריך לברר במי מדובר, אם זה רציני. בודקים אפשרות לתרום לעניים, להחזיק לומדי תורה, לסייע להפצת שיעורי תורה, קירוב רחוקים, כאלה שמחלצים נערות משבי בכפרים שהשם ישמור, או אלו שמונעים התבוללות בעולם, כדאי גם להתנדב למען הגברת הטהרה בעם ישראל, זו הרי זכות מאין כמותה. רשימה ארוכה. במה לבחור? מצורפים בזה הנתונים.

 

דו"ח זכויות 'הידברות'

נרשמו לזכותך - קרוב ל-9,000 תכניות, בהן 1,715 תכניות חדשות ששודרו בערוץ 'הידברות'.

נרשמו לזכותך - מיליוני רגעים של חיזוק, על ידי התוכן העשיר מוגש באתר 'הידברות', אליו נכנסו מדי חודש כ-2,594,620 פניות.

נרשמו לזכותך - יותר מ-90,000 איש שהשתתפו במאות הרצאות, יותר מ-170כנסים ובכ-920חוגי בית שהופקו על ידינו בזכותך.

נרשמו לזכותך - יותר מ-4,000 בתים בישראל שהפכו להיות טהורים יותר, ועוד כמה מקוואות חדשים שהחלו להיבנות.

נרשמו לזכותך - קרוב ל-1,000ילדים שבאו לעולם השנה בזכות מחלקת אמ"א.

נרשמו לזכותך - מאותיהודיות שניצלו מהתבוללות בין הגויים בארץ בפרט ובעולם בכלל, ועוד עשרות בנות שחולצו מכפרים עוינים וזכו לבית חם ושיקום מושקע עד לחזרתן לחיים רגילים של יהודייה, בת מלך.

נרשמו לזכותך - 7,000פניות שטופלו על ידי מחלקת שלום בית, בהן כ-4,000 פגישות ייעוץ חדשות.

נרשמו לזכותך - אלפימשפחות שקיבלו לפני החגים את המוצרים הבסיסיים, שנתנו להם אפשרות לפתוח שולחן חג סביר ולא להיות בתוך ים של בכי בזמן שכולנו חוגגים.

נרשמו לזכותך - מאותילדים שקיבלו בית חם, כשאין באפשרות הוריהם להעניק להם כזה.

נרשמו לזכותךעשרותשבתות וסמינרים.

נרשמו לזכותך - מאות בתים שנעשה בהם שלום בית.

נרשמו לזכותך - חיילים שקיבלו ערכות מפנקות.

נרשמו לזכותך - מאות אלפישעות של קריאת עלוני שבת 'הידברות' ומגזינים מחזקים עמוסי תוכן רוחני.

נרשמו לזכותך - בשנה האחרונה, יותר מ-65 מיליון(!) שעות תורה ששודרו ושותפו בערוץ ובמדיה.

נרשמו לזכותך - כל כך הרבה דברים שאתה אפילו לא מבין שהם, בין היתר, שלך. על שמך. בזכותך.

ובשנה הבאה עוד נכפיל ונשליש את הפעילות בעזרת השם.

כי אצלנו, השקל שלך שווה יותר. גם ברוחניות.

קראתם את הדו"ח?

איזו עוצמה.

אין עוד דברים כאלה. שום מרכז ליעוץ השקעות לא יכול להציג בפניכם מניה כזו אדירה.

ה-כ-ל. כל הזכויות, כל הצדקות והחסדים, כל הפצת התורה – במקום אחד. בדורות הקודמים, יהודים יכלו רק לחלום על אפשרות כזאת  פשוטה וענקית, בלתי נתפסת של השקעה לקראת הימים הנוראים.

שניה אחת של הצטרפות, ואתה שותף לאינספור זכויות שלא נגמרות!

יש לכם עוד ספק?

תחפשו בכל מקום, תקימו מרכזי השקעות, תבררו, תבדקו, יש רק מקום אחד שמציע את המניה הטובה בעולם, מעין "קפסולת זכויות" שהיא הסנגור הטוב ביותר ברגעים שכל החיים שלנו נקבעים בהם. כשיעלו למעלה התפילות החזקות שלכם ויצטרפו לכל המעשים הטובים שעשיתם במהלך השנה, רגע לפני שנחתם הדין, אתם יודעים שיש לכם ביד מניה כבדה ביותר שמכריעה את הכף – זיכוי הרבים הגדול בעולם.

עוד לא נולד הבנק שיציע לכם תשואה רוחנית כזו, בלתי נגמרת לעולם, זכויות שממשיכות וממשיכות וממשיכות. רק בזכויות הפצת התורה והמצוות יש כזו אופציה.

זה הזמן שלכם, לבוא ולהכריז: גם אנחנו חלק מזה. גם אנחנו שותפים, וגם לנו יש מניה במעצמה הרוחנית הגדולה ביותר.

השעון מתקתק, והמחוגים לא עוצרים לרגע.

השנה הבאה עלינו לטובה מתקרבת בצעדי ענק, אל תמתינו לרגע האחרון.

ים כזה של שפע זכויות, יש רק במקום אחד.

קומו עכשיו, חייגו 073-222-1212 והוסיפו לעצמכם את המניה הטובה ביותר, את הביטוח הגדול לזכויות אינסופיות, את מה שיביא אתכם למקום הטוב ביותר עם החתימה לשנה טובה ומתוקה. לפרטים נוספים הקליקו

תגיות:פעילות הידברותהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה