חדשות בעולם

הנהגים בארה"ב הופתעו: "אתם רואים ילד יושב על שפת הכביש? תנעלו מהר את הדלתות"

בחורה בת 33 מצפון קרוליינה שבארה"ב - חזרה הביתה מעבודתה אתמול (ג'), בשעת לילה מאוחרת. לפתע, באמצע הנהיגה על הכביש הריק, הבחינה מרחוק כי על שפת הכביש ישנה דמות של ילד קטן כבן חמש, שיושב כשראשה מוטה כלפי מטה. מה היו מעשיו של הילד על הכביש בשעה כה מאוחרת ובמקום שומם? קראו בכתבה שלפניכם

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בחורה בת 33 מצפון קרוליינה שבארה"ב - חזרה הביתה מעבודתה, אתמול (ג') בשעת לילה מאוחרת. לפתע, באמצע הנהיגה על הכביש הריק, הבחינה מרחוק בגוש שחור על המדרכה מימינה. היא האטה את המכונית, וככל שהתקרבה לגוש כך הלך וגדל הפחד שלה: על שפת הכביש זיהתה דמות של ילד קטן כבן חמש, שיושב כשראשה מוטה כלפי מטה. 

האישה המבוהלת התכוונה לעצור את מכוניתה ולברר מי הילד הזה, ומה הוא עושה לבדו בשעה כל כך מאוחרת, ובמקום כל כך מסוכן? אלא ששניות אחדות לאחר שעצרה את מכוניתה, הבחינה בשני בריונים עם בגדים כהים שמתקרבים אל מכוניתה. "באותו רגע, מתוך אינסטינקט שאני לא יודעת להסביר, נעלתי מיד את כל הדלתות במכונית", סיפרה האישה לרשת החדשות המקומית WNCT9. 

אז התברר כי נהגה בחוכמה, שכן מבט נוסף על ה'ילד' שישב על שפת הכביש הבהיר כי זה אינו ילד אמיתי כי אם בובה בבגדי ילד. "הבריונים ניסו לפתוח את הדלתות של המכונית, ואחד מהם איים עליי בתנועה שמדמה רצח. נסעתי משם כל עוד נפשי בי והודעתי על כך מיד למשטרה", שחזרה. 

השריף ג'ייסון וונק סיפר כי ניידת משטרה שהגיעה למקום מצאה את בובת הילד, אך לבריונים לא היה זכר. "בשלב הזה אנחנו מניחים כי מדובר בכנופיה של שודדי דרכים, שמצאה לה דרך חדשה ומתוחכמת לשדוד מכוניות וחפצי ערך מנהגים. אנחנו שמחים שהאישה הצליחה להימלט בזמן לפני שנגרם נזק למכוניתה או גרוע מכך - לגופה ונפשה".

בחקירת המשטרה נעצרו שלושה נערים בני 10,14 ו-17 שהודו במעשים זהים. השלושה הסבירו כי כוונתם הייתה לגנוב מכוניות ובד בבד לבצע מתיחות ו'לצחוק' קצת - על חשבון הנהגים המבוהלים שיעצרו בבהלה לצד בובות הילדים. כעת מזהירה המשטרה האזורית את הנהגים, בהוראה חד משמעית: "אם אתם רואים דמות של ילד שיושב על שפת הכביש או בקרבת מקום לכביש - נעלו את הדלתות שלכם במהירות והתרחקו מהמקום. אם אתם רואים דבר מה חשוד - הודיעו לנו על כך מיד".

תגיות:משטרהמוזרארה"בנהגיםהנחיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה