בריאות ותזונה

לקראת עונת השפעת: האם באמת גברים חולים יותר מנשים?

סקר שנערך על 1,000 משתתפים ניסה לבדוק אחת ולתמיד: מי חולה יותר גברים או נשים, האם אכן גברים מרבים להתלונן על הסימפטומים שלהם יותר מנשים?

  • ז' תשרי התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סקר שערך האתר 'onepoll' ביקש לבדוק מי חולה יותר: גברים או נשים? מן הסקר עלו מספר ממצאים מעניינים, כאשר העיקרי שבהם הוא שאכן, גברים נוטים יותר להתלונן כשהם חולים, אבל בפועל נעדרים מהעבודה כמעט כמו נשים.

הסקר נערך על 1,000 גברים ונשים, אשר נשאלו על מצבם הבריאותי באופן כללי ועל הדרך בה הוא משפיע על העבודה שלהם.

ממצאי הסקר הצביעו על כך שמבחינת סבל, גברים (34%) טענו שהם סובלים יותר מנשים, ו-28% ענו שהם מבקשים מבת הזוג לטפל בהם כשהם חולים. מנגד, בכל הקשור להיעדרות מהעבודה הם (33%) נעדרו במידה דומה לנשים (30%). לצד זאת, נמצא כי גברים ממהרים מעט יותר מנשים להודיע בעבודה כשהם חולים, ועושים זאת יום אחרי הופעת הסימפטומים (45%), בעוד נשים מחכות יומיים (44%).

הסקר המשיך ובדק את ימי המחלה שגברים ונשים נוטלים. נראה כי בממוצע, גברים ונשים יחד מפסידים שני ימי עבודה בכל פעם שהם חולים.

במהלך הסקר, נשאלו המשתתפים גם מה הם הסימפטומים שהכי מעצבנים אותם כשהם חולים, כשבראש הרשימה היו אף סתום (23%) ונזלת (22%), וגרון כואב היה רק במקום השלישי (16%).

בכל הקשור לטיפול במחלה, עולה כי רוב החולים (61%) מעדיפים אקמול, ובעדיפות שנייה (51%) סוכריות המציצה. האופציה הבאה בתור (48%) הייתה תרופה ייעודית להקלה על סימפטומים של הצטננות ושפעת.

מה  אנשים אוכלים כשהם חולים? הרוב מעדיפים תה (41%) או מרק (36%), והפעילות המועדפת עליהם בזמן שהם חולים היא... שינה מרובה (59%). 

תגיות:שפעתסקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה