פעילות הידברות

זאביק הראל, מנהל ערוץ הידברות, מסכם שנה: לא יכולים לנוח

בימים אלו אנו עובדים על הגשמת השאיפות לשנה הבאה: להכפיל את החומרים החדשים והאיכותיים לערוץ, ולתת מענה לכל קהלי היעד בארץ ובעולם שבעזרת ד' ילכו ויגדלו, בדגש על יצירת עולם ילדים חדש

אא

ישבתי שם והבטתי בהם, המרואיינים של תכנית 'החוט המקשר' המחברת בכל פעם שלושה אנשים שעשו את דרכם ליהדות וקשורים לאותו התחום. באותו הפרק כינסנו שלשה גרי צדק. האחד נולד כערבי בחאן יונס, השני מומחה עולמי לקפוארה מברזיל והשלישי אברך מבני ברק שנולד כסיני בסין. בסוף התוכנית, כשהמנחה, גולן אזולאי חתם במילים מלאות שמחה על הדרך המופלאה שבה הבורא משיב את כולם "הביתה", החלו השלושה לשיר באופן ספונטני "עם ישראל חי!". ירדנו משידור, המצלמות כבו, התאורה החלה להתפרק, אבל השירה באולפן רק הלכה וגברה. אף אחד מאנשי הצוות לא יכול היה להישאר אדיש, וכך, מקומת האולפן המצויה תחת בית הידברות, בקעה שירה נרגשת על נצחיות העם היהודי. זה היה טעם של גאולה, רגע של צמרמורת על קיבוץ הנידחים וכל מה שהערוץ הזה זוכה לשדר לעולם. 


הערוץ שלנו 97 ב-YES ב- HOT וב- partner TV  ובקרוב גם בסלקום TV  הוא הערוץ הגדול בעולם להפצת יהדות. מהאולפנים שלנו בפתח תקווה, עם צוות התוכן, הבמאים, הצלמים, אנשי השטח והעורכים, יצרנו בשנה האחרונה, מאות שעות תוכן חדשות, יום ולילה, תוך הקפדה שהתוכן הנפלא יהיה מולבש בכלי מרתק ועכשווי. 
בשנה האחרונה התחלנו להפיק תכניות יהדות בשפה האנגלית המוגשות על ידי עשרות רבנים, מטובי המרצים, דוברי האנגלית בעולם. ממש כמו הידברות ישראל, רק בסגנון אמריקאי לחלוטין. בקרוב, בעזרת ד', יעלה הערוץ הבינלאומי, שכבר עכשיו, בשידורי הניסיון שלו אנו רואים כיצד אותם כלים שגורמים להתבוללות הנוראה בעולם נכבשו על ידינו ומשמשים להבאת היהדות לתוך ביתו, גם בקצה העולם, בשפות שונות. זו הפעם הראשונה שיש כלי יהודי אפקטיבי שמחזיר לנו בחזרה את כל מה שלקחו, שמנצח את ההתבוללות.   


הייתם צריכים להיות מאחורי הקלעים ביום תשעה באב, אותו הפכנו במשדר קבלות מיוחד למען הגאולה, ליממה מדהימה, שבה אלפים מעם ישראל היו עימנו בשידור החי, והציפו את מוקדי הקבלות הטובות, בעוד מעשה טוב, עוד מהפך, עוד שינוי מרגש. בסוף היום הזה, היה לנו ביד ספר מדהים, המכיל יותר מ-15,000 קבלות טובות(!). מתנה כזו לאבא שבשמיים ביום העצוב ביותר.

 

הזכות שלנו, היא החובה. אנחנו לא יכולים לנוח. עלינו ליצור עוד ועוד תוכן, שיגיע לעוד ועוד לבבות. בימים אלו אנו עובדים על הגשמת השאיפות לשנה הבאה: להכפיל את החומרים החדשים והאיכותיים לערוץ, ולתת מענה לכל קהלי היעד בארץ ובעולם שבעזרת ד' ילכו ויגדלו, בדגש על יצירת 'עולם ילדים' חדש בערוץ, שייתן המון איכות לילדי ישראל. תודה לכם, כל אלו שבזכותם אנחנו יכולים – בתוך ים של אי ודאות – לייצר קרן אור של תוכן יהודי טוב בכלי המיוחד שקיבלנו מהקדוש ברוך הוא.
זכיתם שחלקכם עם חלקם של מזכי הרבים שעליהם נכתב שיזהיר אורם ככוכבים בחושך.


שוב, תודה רבה לכם!

רוצים לתרום לזיכוי הרבים הגדול בעולם, לקרב יהודים נוספים, ואולי גם לזכות בספר תורה משלכם? הקליקו כאן.

תגיות:פעילות הידברותיוצאים לאור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה