פעילות הידברות

שרון נקש, מנהל מחלקת עלוני שבת ומגזין: בין משרד הביטחון לאיראן

במהלך השנה האחרונה זכינו להגדיל את העלון ל-16 עמודים גדושים ומלאים, צעד שקיבל תגובות חמות רבות כל כך, שלימדו אותנו עד כמה הוא אהוב ומועיל. העלון הזה, הצליח לחדור ללבם של כל כך הרבה יהודים. מהקריה בתל אביב, עד לאיראן הרחוקה

  • ה' תשרי התשע"ח
אא

הקול מעבר לשפופרת היה נשמע צעיר מאוד. "אני רוצה להקדיש ולהפיץ עלונים", כך הוא אמר. זה היה לפני שבועות ספורים. "בשמחה, אבל מדובר במשהו שהוא כרוך בתשלום לכיסוי ההוצאות הרבות", ענינו ושאלנו את השאלה הפשוטה כל כך: "אפשר לדבר עם אבא שלך? "הייתה שתיקה מעבר לקו. "אין אבא!" הוא אמר בסוף והימם אותנו

לאחר שיחה עם אמו, כבר לא נותרו עיניים יבשות במשרד. התברר כי מזה חצי שנה, שהוא יתום. האלמנה הטרייה, ניסתה בכל כוחה לשמח ולרצות את הנער הצעיר שחש כל כך לבד בלי אביו. כמי שאוהב את העלונים, היא סברה כי ניתן להקדיש ולהפיץ אותם ללא תשלום וחשבה לשמח בכך את לבו הכואב. רשמנו את הפנייה והבטחנו לחזור. במקביל, התקבלה שיחת טלפון מקוראת המעוניינת לעשות מנוי ומבקשת להפיץ את העלונים לזכותה ל"מי שצריך". מי שענתה לפנייתה, סיפרה לה על משאלתו של הנער הצעיר. היא התרגשה מן ההשגחה הפרטית והחליטה לעשות מיידית שני מנויים. אחד לה, ואחד לנער שיפיץ לעילוי נשמת אביו. 


זה סיפור אחד קטנטן מההווי היומיומי, כאן במקום שבו מופק העלון האיכותי והפופולארי 'עונג שבת', מבית 'הידברות', המופץ ב-97,700 עותקים ב-2000 נקודות חלוקה, וגדוש בתוכן מרתק ואיכותי לכל המשפחה, עד שישנם כאלה שמספרים שהעלון עושה להם את שולחן השבת. מאותו המקום, גם יוצא לאור מגזין הכרומו הצבעוני והמשובח של 'הידברות', היוצא אחת לחודשיים, עליו מנויים מעל 30,000 משפחות, ובו חומר עשיר על מגוון רחב של נושאים שקשורים לחיים של כל אחד ואחת, המוגש ברמה גבוהה ומרתקת על ידי מיטב הכותבים והכותבות. 


במהלך השנה הזו, זכינו להגדיל את העלון ל-16 עמודים גדושים ומלאים, צעד שקיבל תגובות חמות רבות כל כך, שלימדו אותנו עד כמה הוא אהוב ומועיל. העלון הזה, הצליח לחדור ללבם של כל כך הרבה יהודים. מהקריה בתל אביב, שם יושבים טובי המוחות של צה"ל, ואינם מוותרים אף שבוע על הגעה לנקודת החלוקה, עד לאיראן הרחוקה שבה ראש הקהילה מקבל את הקובץ הסגור ומדפיסו על מנת לחלק ליהודי הקהילה הממתינים לעלון בכיליון עיניים. כמוני, גם כל הצוות הגדול שעומד מאחורי העלונים והמגזינים. לפעמים זה נראה כל כך פשוט, מה כבר צריך בשביל להוציא לאור מגזין או עלון, אבל אין לכם מושג כמה עשרות עובדים מתרוצצים בחריצות, עמלים על כל פרט ופרט כדי שיגיע אליכם לידיים הדבר המושלם. מהכותבים והעורכים, ועד הגרפיקאיות, עובדי הדפוס והמפיצים. 
עכשיו, כולנו מכינים את כל הכוחות לשנה הבאה. עוד מיליוני עותקים של עלונים ומגזינים לפנינו. אין סוף שעות של קריאה מהנה לפניכם, ורבבות רבבות של זכויות שבאות לעולם בזכות כל אחד ואחד מכם.

רוצים לתרום לזיכוי הרבים הגדול בעולם, לקרב יהודים נוספים, ואולי גם לזכות בספר תורה משלכם? הקליקו כאן.

תגיות:פעילות הידברותיוצאים לאור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה