חדשות יהדות

עיריית בני ברק נגד עבודות הרכבת הקלה בשבת

עיריית בני ברק פונה היום לבית המשפט על מנת לעצור עבודות של חברת נת"ע בשטח העיר בני ברק בשבתות ובחגים, כחלק מעבודות הרכבת הקלה

  • ה' תשרי התשע"ח
רחוב רבי עקיבא (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)רחוב רבי עקיבא (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

עיריית בני ברק עומדת לפנות היום לבית המשפט, על מנת לאכוף את ההסכם שקיים בין הממשלה ובין העירייה, ולהוציא צו מניעה על עבודות הרכבת הקלה בשבתות ובחגים.

הפנייה מתקיימת משום שבחדשות 10 פורסם שההסכמים הללו צפויים להיות מופרים – וכי חברת נת"ע תבצע עבודות של חפירה ושל כריה עבור הרכבת גם בשבתות ובחגים – ואפילו ביום כיפור.

ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, אומר כי בהסכם המוקדם שנחתם בין הממשלה לבין עיריית בני ברק בכל הנוגע לרכבת הקלה, נקבע שהפעילות של הרכבת הקלה בעיר בני ברק לא תתקיים בשבתות ובחגים, וכן שלא יתקיימו בזמנים אלה עבודות עבור הקמת הרכבת הגבלה במקרקעי העיר בני ברק.

ראש העיר אף אמר כי איש לא העלה בדעתו שחברה ממשלתית תפר הסכמים חתומים או תיתן יד להפרה כזו. עיריית בני ברק, לדבריו, כבר פועלת בדרכים משפטיות על מנת למנוע עבודה בשבתות ובחגים, והיא עתידה לפעול גם בכל דרך נוספת על מנת שמעשים חמורים אלה לא יתבצעו. זייברט אף אומר כי העובדה שחברת נת"ע מבצעת עבודות בערים סמוכות לבני ברק בשבתות ובחגים כואבת ומצערת עד מאד, משום שהיא פוגעת בקדושה של השבת והחג – יסוד מרכזי וחשוב של עם ישראל.

תגיות:חילול שבתרכבת הקלהבני ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה