חדשות בארץ

החל מהיום, חסימות הכבישים בהפגנות הנכים ייפסקו

המשטרה הודיעה לארגוני הנכים כי החל מהיום תאכוף את חוקי התנועה, ולא תאפשר להפגנות הנכים להתבצע תוך חסימת כבישים

  • ד' תשרי התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

מארגני מחאת הנכים קבלו הערב הודעה מן המשטרה, כי לא יוכלו עוד לחסום כבישים באזורי הארץ השונים במסגרת הפגנותיהם.

בשבועות האחרונים התקיימו מספר הפגנות של ארגוני הנכים, מתוך מטרה להעלות את קצבאות הנכות לגובה שכר המינימום. ההפגנות מתקיימות בעיקר בצירי תנועה מרכזיים. הערב הבהירה המשטרה לארגוני הנכים כי מעתה והלאה ייאכפו חוקי התנועה, והנכים לא יוכלו עוד לפגוע בשגרת החיים של האזרחים ולחסום כבישים מרכזיים.

דוברת המשטרה, נצ"מ מירב לפידות, אומרת כי המשטרה הציעה למארגני ההפגנות הזורים חלופיים שמתאימים להפגנות המחאה מבלי ליצור חסימה בכבישים.

ח"כ איציק שמולי מן המחנה הציוני התנגד למהלך, והוא טוען כי חובת המדינה לסייע לנכים להשמיע את מחאתם, וכי הדבר כולל גם חסימה של כבישים, במטרה ליצור לחץ ולהגיע לפתרון. המשטרה, לטענת ח"כ שמולי, לא צריכה להיות כלי פוליטי ולקבור את המחאה. הוא אף אמר כי מחאה רגועה בפארק לא תביא לפתרון מתאים עבור הנכים אלא להיפך, תכניע אותם.

בעקבות הפגישה שערך יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן עם ארגוני הנכים בתחילת החודש, החל היום קמפיין חדש של ההסתדרות, תחת הכותרת "לא מפקירים את הנכים". בפגישה המדוברת הבטיח ניסנקורן לתמוך בדרישתם של הנכים להעלאת קצבאות הנכות.

יו"ר הקואליציה, דוד ביטן, אמר היום לערוץ 10 כי אין אפשרות תקציבית להעלאה של קצבאות הנכים על פי דרישותיהם, וכי הנכים מקבלים הטבות רבות נוספות מעבר לקצבאות, ואין אפשרות לתת לשכיר שמבצע עבודה משכורת זהה לקצבת נכים.

תגיות:הפגנהנכיםביטוח לאומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה