חדשות בעולם

ככה מדברים מול הנשיא טראמפ: "אתה יודע, השבוע חל ראש השנה היהודי"

רה"מ נפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בארה"ב, והשמיע לידידו דברים ברורים בנושא אירן וסוריה. לסיום אמר לו נתניהו: "כפי שאתה יודע היטב, השבוע חל ראש השנה היהודי. אז אני רוצה לאחל לך שנה טובה. טראמפ צייץ לאחר הפגישה: "כבוד גדול היה לפגוש את ידידי הטוב, ראש הממשלה של ישראל, נתניהו"

  • כ"ח אלול התשע"ז
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח פגישתו עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בניו יורק:

"אני רוצה לומר שתחת מנהיגותך, הברית בין אמריקה וישראל מעולם לא הייתה חזקה יותר, מעולם לא הייתה עמוקה יותר. זה בא לידי ביטוי גם בדרכים שאנשים יכולים לראות וגם בדרכים שהם לא יכולים לראות, אז אני רוצה להודות לך על כך. באותה מידה, אני מצפה לדון איתך במה שאתה מכנה בצדק "הסכם הגרעין הנורא" עם איראן, ובאופן שבו ניתן לבלום את תוקפנותה ההולכת וגדלה של איראן באזור, בייחוד בסוריה. כפי שאמרת, אנו נדון בדרכים בהן נוכל לממש את ההזדמנויות לשלום בין ישראל לפלסטינים ובין ישראל והעולם הערבי. אני חושב שהדברים הללו הולכים יחד, ואנו מצפים לדון באופן שנוכל לקדם את שניהם.

"לבסוף, אנו עומדים לשאת דברים מחר באו"ם, ואני רוצה לומר שתחת הנהגתו של הנשיא טראמפ, עמדתה של אמריקה כלפי ישראל באו"ם היא חד משמעית, חזקה, ברורה וחדורת אמונה, ואני רוצה להודות לך, בשם עם ישראל ובשם ידידיה הרבים של ישראל ברחבי העולם.

"וכמובן, כפי שאתה יודע היטב, השבוע חל ראש השנה היהודי, אז אני רוצה לאחל לך, לקהילה היהודית האמריקאית, ליהודים בכל מקום ולאנשים בכל מקום, שנה טובה, שנה של אושר ובריאות. תודה, אדוני הנשיא".

 

תגיות:ביבי נתניהודונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה