סלבס בהתחזקות

רמי קלינשטיין: "כל בוקר אני מניח תפילין וזה דבר חשוב ונהדר בשבילי"

בריאיון שהעניק בשבוע שעבר ל'ידיעות אחרונות' מספר הזמר והיוצר רמי קלינשטיין על הקפדתו להניח תפילין וללמוד כמה דקות תורה מידי יום, ומספר מה עומד מאחורי הדואט שלו עם יונתן רזאל באלבום החדש שלו

  • כ"ו אלול התשע"ז
רמי קלינשטיין (צילום: פלאש 90)רמי קלינשטיין (צילום: פלאש 90)
אא

כבר מספר שנים שרמי קלינשטיין נמצא במסע התקרבות ליהדות, מסע שהתחיל בזכות המנהל האישי שלו, אבי גואטה. "זה התחיל כשאבי גואטה, כשומר שבת, אמר שהוא לא רוצה עמלה מההופעות שלי בשבת. עם הזמן התחלתי להרגיש שבשבת אני מעדיף  להיות בשקט, עם המשפחה", הוא סיפר בשבוע שעבר בריאיון ל'ידיעות אחרונות'. מה שהתחיל בהפסקת ההופעות בשבת התפרש עד מהרה לתחומי חיים נוספים. קלינשטיין מספר כי הוא מניח תפילין בכל בוקר: "וזה דבר חשוב ונהדר בשבילי". בנוסף, "בתפילת שחרית אני קורא מתוך חוברת מקסימה שנקראת 'תן חלקנו', שיוצאת לאור מדי חודש ומכילה משנה, גמרא והלכה, לכל יום תקציר, מאוד יוזר פרנדלי. כל בוקר אני קורא דף גמרא וזה מלמד ומאיר עיניים".

קידוש בשבת היה עושה תמיד, הוא מספר, אפילו בימים בהם היה רחוק מאד מיהדות. "לשיר 'מתנות קטנות' הכנסתי חלק ממנגינת הקידוש המיוחדת שזכרתי מבית סבא".

מי שרוצה רמזים לתהליך שעובר קלינשטיין יכול למצוא אותו באלבומו החדש, שם כלול דואט שלו עם יונתן רזאל לשיר 'תמיד אליך' "אלוקי תורה ומצוות לנו נתת/ צינור להתחבר אליך אותם עשית/אלוקי תורה ומצוות לנו נתת/ אורות עליונים דרכם אלינו שלחת" כך מתחיל השיר יוצא הדופן הזה. את המילים לשיר כתב לא אחר מאשר...המקובל רבי יעקב עדס. "נסעתי לירושלים עם גואטה באחת וחצי בלילה, מפני שזו הייתה השעה שקבע לנו הרב, שהוא נזיר קבליסט. כבר הייתי אצל הרבה רבנים, אבל היה משהו בעיניים שלו שכבש אותי", מספר קלינשטיין. "ביקשתי ממנו שישלח לי שלושה משפטים והלחנתי אותם כבר לפני שלוש שנים, אבל הרגשתי שהשיר הזה דורש דואט". כך נולד שיתוף הפעולה עם יונתן רזאל. השיר הזה, אומר קליינשטיין בסיפוק הוא השיר האהוב ביותר כרגע על בנו בן הארבע וחצי.

 

תגיות:סלבסרמי קליינשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה