חדשות בארץ

מי ניסה להחדיר ל-19 קניונים סכין גדולה עטופה בשקית?

תחקירנים של 'ישראל היום' יצאו לבדוק את מצב האבטחה בקניונים ברחבי הארץ, ולשם כך ניסו להחדיר סכין גדולה ל-19 קניונים. בכל המקרים הם נחלו הצלחה מלאה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עד כמה המאבטחים שעומדים בפתח מרכזי הקניות והקניונים אכן שומרים עליכם? תחקיר בעל מסקנות מלחיצות במיוחד פורסם היום (שישי) ב'ישראל היום'.

עורכי התחקיר ניסו לבדוק עד כמה קשה להכניס כלי נשק או מטען חשוד אל תוך מרכזי קניות או קניונים. לשם כך הם ניסו במשך שבועיים להכניס לתוך 19 קניונים ברחבי הארץ סכין גדולה העטופה בשקית.  במקביל דאגו התחקירנים גם להחדיר לאותם אזורי קניות מכונית עם מטען דמה שאוחסן בתוך תא המטען כשהוא מצוי בארגז.

התוצאות היו מדאיגות ביותר: את הסכין לא גילה אף אחד מהמאבטחים, ואילו בארגז החשוד התעניין רק מאבטח אחד. התחקירנים גם דיווחו כי בחלק מפתחי הקניונים עמדו שומרים שהסתפקו במבט מרפרף בלבד, היו אחרים שבכלל לא דרשו מהם לפתוח את התיק. במקומות נוספים כלל לא השתמשו במגנומטר בזמן הבדיקה, והיו גם כמה עמדות נטושות לגמרי.

בהמשך הכתבה דווח על כך שבשיחה עם מאבטחים, הם טענו שיש חוסר שיתוף פעולה והתעמתויות רבות מידי עם אנשים, וזה מה שגורם להם לחפף לעתים בעבודה. מאבטחים אחרים סיפרו שהם מרוויחים מינימום ומקבלים יחס מזלזל, וזה גורם אצלם באופן טבעי להקלת ראש.

תגיות:סכיןאבטחהקניונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה