פעילות הידברות

מאחורי הקלעים של ראש השנה

צוות הידברות פועל ללא לאות כדי להפיק את המשדר הייחודי במירון לקראת ר"ה

  • כ"ג אלול התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

גורמים בהפקה התפנו לרגע מן ההכנות האינטנסיביות, והסכימו לגלות שבמה מיוחדת וחגיגית תוקם בצמוד לציון הרשב"י הקדוש. מעל במה זו, בעזרת לוויינים, יועבר בו זמנית השידור החי לכל העולם.

צוות הקמה ומהנדסים שוקד בימים אלה על ההכנות הטכניות במקום. משטרת ישראל והגורמים המוסמכים נתנו אישורים חריגים ומיוחדים לקיים את האירוע מהנקודה הספציפית הזו.

ישראל כהן, המפיק בפועל, לא ישן כבר 4 לילות, ועוסק בתיאומי תאורה ותפאורה מול הרשויות ומול המנהל האומנותי.

בחדרי החזרות שבמרתף הבניין שברח' שנקר 20 בפתח תקווה, מרכז הידברות, נמצא הזמר שלמה בר, ויחד עם 6 נגנים הם מכינים הפקה מוסיקלית בלתי נשכחת של פיוטים המתאימים לראש השנה, בכלים אותנטיים ובעיבוד מוסיקלי עשיר.

ארבעה חדרי העריכה שבקומה הרביעית מסיימים את עריכת הכתבות המיוחדות שהוכנו למשדר, וביישוב חשמונאים – השחקן שרון רג'יניאנו ליקט מהזוהר ומן המקורות סיפורי ניסים של הרשב"י הקדוש, והוא מעבד אותם להצגה דרמטית ומרגשת שתוגש בשידור חי וחד פעמי לצופי המשדר.

הרב יובל אשרוב יתארח על הבמה יחד עם פאנל מרתק של אורחים. מקובלים מגדולי מקובלי ישראל יבארו את נבואות הזוהר הקדוש, והרב זמיר כהן שליט"א, הרב יגאל כהן, הרב יצחק פנגר יתארו לנו את אחרית הימים. צפוי לנו ערב מרגש, נדיר ומשובח מאד הפקתית, שמוגש לצופי הידברות מכל הלב, בעזרת ה'.

תגיות:פעילות הידברותמירוןמשדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה