חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: תחנת נתב"ג תיסגר, שיבושים בקו ב"ש-ת"א

נתניהו נחת במקסיקו סיטי, מכשיר טלפון התפוצץ בתוך מכנסיים, ומחבלים נקברו בבית קברות לחללי אויב. כל מה שחשוב לדעת חדשות

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

תחנת נתב"ג תיסגר, שיבושים בקו ב"ש-ת"א: בשל עבודות תשתית, מ-10:00 בבוקר ועד יום ראשון לא תופעל הרכבת בקו באר שבע-קריית גת-תל אביב. גם הרכבות לנתב"ג לא יופעלו בסוף השבוע.

נתפסו כספים שהוענקו למשפחת המחבל שרצח את דפנה מאיר הי"ד: עשרות אלפי שקלים, שהוענקו על ידי ארגון הטרור חמאס למשפחת המחבל שרצח את דפנה מאיר הי"ד, נתפסו על ידי כוחות הביטחון. להרחבה, לחצו כאן. 

מכשיר הטלפון התפוצץ בתוך כיס המכנסיים: מכנסיו של ישראלי תושב הצפון החלו היום לבעור לפתע, תוך שהוא שומע קול פיצוצים קלים. לקח לו זמן להבין כי מכשיר הטלפון של סמסונג שהיו בכיס התפוצץ ופצע אותו.

נחשף: מחבלים נקברו בבית קברות לחללי אויב: לאחר שנים של חוסר שימוש בבית הקברות בבקעת הירדן, נחשף כי המדינה קברה ארבעה מחבלים בבית הקברות. המידע נחשף בעתירה שהוגשה לבג"צ.

מחקר חדש: גברים צורכי סוכר נמצאים בסיכון גבוה לדיכאון מאשר נשיםמחקר חדש מגלה כי גברים הצורכים כמויות סוכר גדולות עלולים לחוות דכאון והפרעות נפשיות יותר מנשים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת במקסיקו סיטי: במהלך הביקור הוא ייפגש עם אנשי עסקים ישראלים ומקומיים, עם הנשיא ועם נציגי הקהילה היהודית.

נשיא קולומביה: ישראל היא בעלת ברית: ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נשיא קולומביה חואן מנואל סנטוס. השניים סיכמו על שיתוף פעולה.

 

חוץ

טראמפ מתרכך, עובד עם הדמוקרטים: הנשיא הגיע להסכמות עם ראשי האופוזיציה לגבי הגירה לא חוקית, אך לא מוותר על בניית "חומה" בגבול.

שבדיה פתחה בתרגיל צבאי בתמיכת נאט"ו: המדינה הסקנדינבית ששומרת על מדיניות פייסנית מאז המאה ה-19 פתחה בתרגיל הצבאי הנרחב ביותר ב-20 השנים האחרונות. ארה"ב, צרפת, וחברות נוספות בנאט"ו משתתפות בתרגיל ומדמות את האויב שתוקף ממזרח.

 

מזג האוויר

היום: מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד נאה. הטמפרטורות ירדו ותורגש הקלה משמעותית בעומסי החום. הלילה: מעונן חלקית עד מעונן. בצפון הארץ יתכן טפטוף עד גשם קל.

שישי: יהיה מעונן חלקית. בשעות הבוקר ייתכנו טפטופים בצפון הארץ. תחול ירידה נוספת בטמפרטורות והן תחזורנה להיות רגילות בעונה.

שבת: צפוי להיות מעונן חלקית וייעשה נאה. בשעות הבוקר ייתכנו טפטופים בצפון הארץ. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר.

ראשון: יהיה נאה. תחול עלייה קלה בטמפרטורות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותנתב"גשיבושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה