חדשות בארץ

מזל טוב: בתו של הרב מרק הי"ד מתחתנת הערב

אורית מרק, בתו של הרב מיכאל מרק שנרצח בפיגוע מתחתנת הערב. "זהו יום מלא ברגשות, מלא בעצב ושמחה", היא כתבה

הרב מרק הי"דהרב מרק הי"ד
אא

אורית מרק, בתו של הרב מיכאל מרק הי"ד שנרצח בפיגוע בסמוך ליישוב עתניאל לפני קצת יותר משנה, באה הערב בברית הנישואין עם חתנה דניאל אטינגר.

כזכור, הפיגוע הרצחני התרחש בערב שבת, כאשר הרב מרק נסע יחד עם אשתו וילדיהם בכביש 60. בסמוך לעתניאל הגיעו מחבלים שעקפו את רכב המשפחה ופתחו ביריות לעבר החלון הקדמי של המכונית. הרב מרק נרצח במקום ואילו חוי אשתו נפצעה קשה מאוד. חלק מילדיו נפצעו אף הם בדרגות פציעה שונות.

הערב (רביעי) מתקיימת חתונתה של אורית, כאשר לחופה הובילה אותה אמה חוי שנפצעה בפיגוע באורח קשה מאוד.

אחד מהמברכים בחופה היה יוסי כהן, ראש המוסד - בן דודו של מיכאל מרק. כשהוזמן לברך הוא ציין: "ידיי ורגליי רועדות כאן יותר מכל מקום אחר. כשדניאל ואורית רקדו בדרך לחופה הרגשתי שמימיננו דניאל ומשמאלנו מיכאל".

אתמול כתבה אורית בעמוד הפייסבוק שלה: "ערב שלפני היום המרגש בחיי, בו אני מחליפה סטטוס ומתחילה פרק חדש בחיים, זהו ערב מלא בהרגשות, מלא עצב ומלא שמחה. הכל מעורבב מאוד. יום מאוד לא פשוט עומד להיות כאן, ושוב המחשבה על זה שאבא לא ילווה אותי לחופה ביחד עם אמא".

עוד היא ציינה: "מעבר לכך שזהו יום החתונה שלי עם דניאל, לפני שבע שנים ביום הזה בדיוק התרחש הפיגוע ביישוב השכן בית חגי, בו נרצחו כוכבה, אבישי והזוג איימס. זהו יום זיכרון לארבעה אנשים יקרים שבוודאי יושבים ליד אבא ולוחצים לו ידיים, מברכים אותו על החתונה שלי... ככה זה, ככה מתנהל העולם, לעולם לא נבין ולא נדע, רק ננסה להבין שלהכל יש סיבה".

לסיום כתבה אורית: "אנשים יקרים וטובים, אני לצערי לא יכולה להזמין את כולכם לחתונה, שתבואו ותשמחו אתי, אבל אני כן מזמינה את כולכם לשבע ברכות בירושלים ביום ראשון הקרוב, פרטים יבואו בהמשך".

תגיות:מיכאל מרקאורית מרקפיגועחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה