חדשות בארץ

מחדל בחיפה: צעירה התחזתה לעובדת בבית החולים - ולקחה תינוק מאמו

מחדל בבית החולים 'בני ציון' בחיפה: צעירה שהתחזתה לעובדת בבית החולים, לקחה תינוק מאמו – ונעלמה. "את צריכה לנוח, אני אטפל בו"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מחדל בבית החולים 'בני ציון' בחיפה: צעירה שהתחזתה לעובדת בבית החולים, לקחה תינוק מאמו – ונעלמה. "את צריכה לנוח, אני אטפל בו"

צעירה שהתחזתה לעובדת בית החולים 'בני ציון' בחיפה, הצליחה לעקוף את האבטחה במקום ולחטוף תינוק רך מאמו, לאחר שטענה באוזני האם כי היא צריכה לנוח, ושכנעה אותה למסור לה את התינוק.

החוטפת, שככל הנראה סובלת מהפרעה נפשית, הציגה עצמה כסטודנטית לסיעוד – זאת למרות שהודחה מלימודי הסיעוד זה מכבר. הטריגר למעשה היה הפחד שהוריה יגלו כי היא הודחה מהלימודים, ובמקום לגלות להם את האמת – המשיכה להגיע לבית החולים, להסתובב במחלקות השונות ולהציג עצמה כסטודנטית שעוברת הכשרה מעשית.

מי ש'עלה' על ההתחזות הזו הוא לא אחר מאשר קרוב משפחתה של הצעירה, שמועסק אף הוא בבית החולים. כשהאם שוכנעה למסור לצעירה את התינוק הרך כדי "לנוח ולהתאוורר" כפי שהוצע לה, הצעירה הוציאה את התינוק מהמחלקה והסתובבה עמו לעיני אותו קרוב משפחה – זאת בתקווה שהוא ידווח להוריה על כך שהיא עושה את תפקידה בצורה נאותה ונאמנה.

כשהזמן עבר והאם הבחינה בכך שהצעירה לא שבה לחדר עם תינוקה, היא הודיעה על כך לאחות המחלקה שאף הזעיקה למקום את קציני הביטחון. בתחקור קצר שעברה הצעירה מאוחר יותר, התחוורה האמת לגבי התחזותה, אך לאור מצבה הנפשי הרעוע – לעת עתה הוחלט שלא לעצור אותה ולא להגיש תלונה במשטרה.

מבית החולים לא נמסרה כל תגובה אודות התקרית החמורה.

תגיות:ניסיוןבית חוליםחטיפהיולדותמחדל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה