חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: האו"ם אישר סנקציות חדשות נגד צפון קוריאה

סופת "אירמה" הותירה הרס אדיר בפלורידה, צה"ל עובר ל"התקפה" בתרגיל בצפון, וראש הממשלה ייפגש היום בדרום אמריקה עם נשיא ארגנטינה ונשיא פרגוואי. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

צה"ל עובר ל"התקפה" בתרגיל בצפון: ב-11 ימי התרגיל הצה"לי מדמים אלפי חיילים התמודדות עם חדירה של מאות לוחמים לתוך ישראל. כעת החל התמרון "לתוך לבנון" גם בהשתתפות מטוסי ה-F-35 על אף שטרם הפכו למבצעיים.

נתניהו ייפגש היום עם נשיא ארגנטינה ונשיא פרגוואי: ראש הממשלה בנימין נתניהו, המבקר בדרום אמריקה, ייפגש היום עם נשיא ארגנטינה, מאוריסיו מקרי, ועם נשיא פרגוואי הוראסיו קארטס.

ישראל מפעילה את חוק החרם: ארגון אמנסטי, שקרא בקמפיין בינלאומי לחרם על מוצרים מיהודה ושומרון, יהיה הגוף הראשון שעליו יופעל חוק החרם.

גילויים מצמררים מיומנו של גיל-עד שער הי"ד: בימים אלו, יותר משלוש שנים אחרי החטיפה והרצח, קטעים מהיומן של גיל-עד רואים אור. זאת במסגרת ספרה החדש של אמו. להרחבה, לחצו כאן. 

מחקר קובע: סיגריה אלקטרונית מזיקה לבריאות: חוקרים בשוודיה מצאו: סיגריה אלקטרונית עם ניקוטין היא לא סתם חתיכת פלסטיק תמימה. הסכנות הכרוכות בעישונה: לחץ דם גבוה, התקפי לב, שבץ וטרשת עורקים.

 

חוץ

הסופה הותירה הרס: "איך שורדים מכאן?": הסופה "אירמה" הגיעה לג'ורג'יה, ובפלורידה עדיין מזהירים את התושבים שלא לחזור לאזורים המוצפים. מימדי הנזק מתחילים להיחשף, ומחלצים מחפשים לכודים. ייתכן שהתושבים יוכלו לחזור לבתים המוצפים שם רק בעוד שבועות.

האו"ם אישר פה אחד סנקציות חדשות נגד צפון קוריאה: רוסיה וסין התנגדו לסנקציות חריפות נגד המדינה המבודדת, והלילה הצביעה מועצת הביטחון על סנקציות מרוככות שלא כוללות צעדים נגד קים ג'ונג און כפי שרצתה ארה"ב. צפון קוריאה מאיימת על וושינגטון: "נגרום לכם את הסבל הגדול בהיסטוריה"

 

מזג האוויר

היום: שרבי ברוב אזורי הארץ וישרור עומס חום כבד עד קיצוני.

רביעי: ירידה קלה בטמפרטורות אך יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי ברוב האזורים.

חמישי: הקלה משמעותית בעומס החום.

שישי: תורגש ירידה משמעותית בטמפרטורות שיהיו רגילות בעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותהאו"םסנקציות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה