חדשות בעולם

אימה בפלורידה: ההוריקן מתקרב בצעדי ענק

סופת ההוריקן אירמה עומדת להגיע לחופי פלורידה וצפויה להכות בעוצמה אדירה. זו הסופה היחידה שמתועדת בהיסטוריה ששמרה על רוחות כה עזות

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מחר (שבת) עומדת סופת ההוריקן אירמה להכות בחופי פלורידה, ונראה כי תהיה בעלת עוצמה גבוהה במיוחד. היום דווח על כך שאירמה נחשבת לסופה היחידה שמתועדת בהיסטוריה, שהצליחה לשמור במשך 37 שעות ברציפות על רוחות במהירות של 185 קמ"ש. השיא הקודם שייך לסופת הטייפון 'היינאן' ששימרה מהירות כה גבוהה של רוח במשך 24 שעות. היינאן פגעה בפיליפינים בשנת 2013 והובילה למותם של כ-6000 בני אדם.

בימים האחרונים אמר טראמפ: "הרוחות שהסופה מביאה עימה הן החזקות ביותר שראינו אי פעם. קיבלנו מידע מאיי הבתולה, שם דווח על כך שהם נפגעו קשות". הוא גם הוסיף והפציר בתושבים לנקוט באמצעי זהירות. לדבריו, גם באיים הקריביים דווח קודם לכן על נפגעים בנפש. עד כה נהרגו בהם חמישה בני אדם וכ-50 נפצעו. טראמפ גם התייחס למדינת פוארטו ריקו, שם עברה הסופה יום קודם לכן, ונהרגו בה שלושה בני אדם ומרבית התושבים נותרו ללא חשמל.

טראמפ ציין שוב ושוב כי הוא מודאג מאוד מהסופה, ואף הוסיף שנראה שהיא תהיה חזקה יותר מסופת ההוריקן 'הארווי' שבשבוע שעבר גרמה לנזקים רבים.

ובתוך כך, באיים הקריביים נערכים לסיבוב נוסף של סופת הוריקן שעומדת להכות בהם. הפעם מדובר בסופת ההוריקן 'חוסה' שמומחים מציינים כי היא עומדת להתחזק ולהגיע לדרגות גבוהות ביותר, עם רוחות במהירות 195 קמ"ש. ההוריקן 'חוסה' צפוי לפגוע באנטיגואה ובברבודה - אזורים שנפגעו גם בסופה אירמה.

תגיות:הוריקןפלורידהאירמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה