חדשות בארץ

257 שחקנים באמירה אחת: "לא למשחקי כדורגל בשבת"

לקראת חתימת ראש הממשלה על היתר שיאפשר קיום משחקי כדורגל בשבת, יוצאים מאות שחקנים במכתב בו הם מתחננים: "אל תפגע בזכותנו ליום מנוחה שבועי"

אא

בהמשך לתכניתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לחתום על היתר המאפשר קיום משחקי כדורגל בשבת והעסקת השחקנים ביום הקדוש, הופץ היום (חמישי) מכתב מיוחד עליו חתומים לא פחות מ-257 שחקנים אשר מבקשים מראש הממשלה שלא לאלץ אותם לשחק בשבת.

במכתב הם גם מביעים את זעקת בני משפחותיהם: "לכל אורך ימות השבוע אנו עובדים קשה - משחקים ומתאמנים", הם כותבים, "וכל רצוננו הוא לנוח עם בני משפחותינו בשבת – יום המנוחה הלאומי במדינת ישראל. שחקנים זקוקים למנוחה בשבת לצורך הטענת מצברים וכדי לצבור כוחות לאימונים ולמשחקים מוצלחים על המגרש".

בסיום המכתב הם מתחננים: "אנא, אל תפגע בזכות היסודית והבסיסית שלנו כעובדים הזכאים ליום מנוחה שבועי, שהוא הבשורה ההיסטורית האדירה שהעם היהודי הביא לאומות העולם".

למכתב צירפו השחקנים גם את החלטת בית הדין לעבודה בתל אביב שניתנה כבר לפני כשנתיים, בנוגע לכך שאין להוציא היתר להעסקתם של השחקנים בשבת בניגוד לרצונם.

בין השחקנים שחתמו על המכתב מופיעים שמות מוכרים כמו: שון גולדברג ואיתי שכטר מבית"ר ירושלים, שלומי אזולאי ממכבי חיפה, גידי קניוק ממכבי פתח תקווה, שי דוד ממ"ס אשדוד, ועוד. ניתן לשער כי מספר השחקנים החתומים אף יעלה בהמשך.

תגיות:כדורגלשבתנתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה