חדשות בארץ

שיא: אוגוסט הסתיים עם שני פיגועים בלבד

שני פיגועים בלבד התרחשו בחודש אוגוסט וכן התנהלה פעילות משמעותית נגד ארגוני טרור, ארגוני הסתה וכספי טרור. סיכום אופטימי

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

סיכום של שני פיגועים בלבד - זה מה שהיה לאוגדת איו"ש לומר על חודש אוגוסט האחרון. מדובר ללא ספק בהישג, שכן זהו החודש עם מספר הפיגועים הנמוך ביותר מאז שפרץ גל הטרור האחרון באוקטובר 2015.

באוגדת איו"ש גם ציינו כי יש הישגים נוספים גם בלוחמה נגד ההסתה, זאת על ידי כך שכוחות צה"ל סגרו בית דפוס ששימש מקור לייצורם של חומרי הסתה ולהפצתם. בין היתר נמצאו במקום כרוזי תמיכה במחבל שביצע את הרצח המחריד בחלמיש, בו נרצחו שלושת בני משפחת סלומון.

בנוסף, נעצרו על ידי כוחות צה"ל אנשי הפקה וזמר שהפיצו שיר תמיכה במחבלים. הם נעצרו וכל ציוד ההקלטה שהיה עימם באולפן הוחרם. כמו כן נסגרה תחנת הרדיו 'אל חוריאה' אשר שידרה בקביעות מחברון תכנים מסיתים שמעודדים לטרור.  

עוד מציינים כי ישנה התקדמות גם במערכה הנוגעת לאמצעי הלחימה. השבוע נסגרו ברמאללה שתי חנויות שמכרו נשקי אוויר ובמשך השבועיים האחרונים נתפסו 18 כלי נשק ברחבי יו"ש. בשבוע שעבר הוחרמו ציוד וחומרים בחנויות שמכרו חומרי נפץ וזיקוקים, ששימשו בין היתר לייצור מטעני חבלה.

פעילות נוספת וחשובה הייתה במסגרת תחום כספי הטרור: במשך השבוע פעלו כוחות הביטחון נגד אגודות שמימנו פעילות של טרור בחברון, ובמסגרת זו תפסו 1800 דינר וכן הוחרם רכב בשווי עשרות אלפי שקלים ששימש את הארגון.

לסיכום ציינו בצה"ל כי "ניהול מערכות לאורך זמן ובהתמדה פוגעות בתשתיות שמאפשרות טרור, והתוצאות כבר נראות בשטח".

 

תגיות:הסתהטרורפיגועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה