חדשות בעולם

טקסס: משפחה טבעה למוות כשניסתה לברוח; מניין הקורבנות עלה ל-35

גם בשלב זה מקבל מוקד החירום 911 יותר מ-1,000 שיחות בשעה. הפרשנים מעריכים שהעלות הכלכלית של הסופה בטקסס תגיע ל-75 מיליארד דולר

  • ט' אלול התשע"ז
הצפה בטקסס (צילום: shutterstock)הצפה בטקסס (צילום: shutterstock)
אא

הסופה הטרופית "הארווי", שפגעה קשות בארצות הברית, נחלשה הלילה (חמישי) וכעת היא מוגדרת כשקע ברומטרי - כך נמסר מהמרכז ההוריקנים הלאומי בארה"ב. בשלב זה אין חשש לגשמים כבדים באזור מוכה האסון, אך עדיין צפויים שיטפונות מסכני חיים במספר אזורים בטקסס, ביניהם יוסטון ופורט ארתור.

פעולות החילוץ ברחבי טקסס נמשכות ללא הפסקה. מפקד כוחות כיבוי האש של יוסטון הודיע כי היום יחלו הכוחות בסריקה של בית אחר בית בשכונות שהוצפו בדרום-מערב העיר כדי לוודא ש"אף אחד לא נשאר מאחור". ההערכה היא שבימים הקרובים יימצאו גופות נוספות בבתים ובמכוניות.

גם בשלב זה מקבל מוקד החירום 911 יותר מ-1,000 שיחות בשעה. עד כה חולצו יותר מ-8,500 תושבי טקסס, ויותר מ-32 אלף תושבים נמצאים במקלטים ברחבי המדינה. מעשים הרואים של תושבים אמיצים, ביניהם ישראלים המתגוררים בטקסס, שיצאו בסירות וקיאקים לרחובות המוצפים על מנת לחלץ לכודים.

נזקי הסופה הקטלנית ממשיכים להתבהר: מניין הקורבנות עלה ל-35; יותר מ-1,000 בתים נהרסו כליל ונזק נגרם ליותר מ-50,000 בתים. הפרשנים מעריכים שהעלות הכלכלית של הסופה בטקסס תגיע ל-75 מיליארד דולר.

מניין ההרוגים הרשמי עלה הלילה ל-35, והסיפורים שהחלו להיחשף מזעזעים. גופתה של אם בת 41 נמצאה בתעלה שהוצפה, כאשר בתה, פעוטה בת שלוש, נמצאה צמודה לגופת אמה. הפעוטה פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מהיפותרמיה ומצבה יציב. שם התאחדה עם בני משפחתה.

עד ראייה סיפר כי רכבה של האם נתקע במגרש חנייה שהוצף, והיא יצאה ממנו וניסתה להגיע למקום בטוח. לפתע הגיע סחף מקומי שהוביל את השתיים לתעלה.

מקרה מחריד נוסף הוא של שישה בני משפחה שנהרגו בעת שניסו להימלט. הטנדר, בו שהו סב וסבתא בני 84 ו-81 וארבעת הנינים שלהם, נסחף לביצה והחל לשקוע. הנהג הצליח לברוח, אך היתר נלכדו בטנדר השוקע. 

תגיות:טקסססופההצפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה