חדשות יהדות

"חמישה ליצנים רומסים את המסורת היהודית": שרון גל סוגר חשבון עם ליאור שליין וחבורתו

שרון גל סוגר חשבון עם מנחה תוכנית הסאטירה 'גב האומה' ליאור שליין וחבורתו, ששבוע אחר שבוע צוחקים על המסורת היהודית ועל כל הערכים המקודשים לה. גל מכנה את התוכנית הזו כ'רפש', מזדעק ושואל היכן הרגולטור - כשזה מגיע ליהדות ולערכיה?! צפו בדברים הנוקבים

שרון גל באולפן של רדיו גלי ישראל (צילום: מתוך הפייסבוק של גלי ישראל)שרון גל באולפן של רדיו גלי ישראל (צילום: מתוך הפייסבוק של גלי ישראל)
אא

שרון גל סוגר חשבון עם מנחה תוכנית הסאטירה 'גב האומה' ליאור שליין וחבורתו, ששבוע אחר שבוע צוחקים על המסורת היהודית ועל כל הערכים המקודשים לה. "בזמן האחרון יש תחושה ששליין נשמע כמו שילוב של חסן נסראללה וג'רמי קורבין – קצת אנטישמי, קצת אנטי ישראלי ומאוד מאוד אנטי יהדות, מסורת ודת".

גל מביא כדוגמה את הרגע שבו ישב שליין עם ארבעת הליצנים האחרים שמשתתפים בתוכנית, ו"המשכתם את קמפיין הפייק ניוז תחת הכותרת 'הדתה', וניצלתם את ההזדמנות שוב ללגלג על בורא עולם. בגסות רוח בלתי נסבלת, לשים את התורה ללעג ולגחך על המסורת שלנו".

בנקודה זו מתריס גל בפני שליין ואומר שאם יש לו תלונות כה רבות על הדמוקרטיה, שינסה לומר על האסלאם, דברים דומים לאלו שהוא אומר על היהדות. "נראה אותך גיבור גדול אומר דברים דומים על האסלאם בערוץ טלוויזיה פופולארי במדינה מוסלמית מתונה".

גל מכנה את התוכנית הזו כ'רפש', מזדעק ושואל היכן הרגולטור - כשזה מגיע ליהדות ולערכיה?! אותו רגולטור שבמקרים שבהם ראה לנכון, ידע לקפוץ ולדאוג לכך שערוץ 20 ייקנס זאת בנוסף לעליהום התקשורתי עליו?! נקודה למחשבה.

צפו בדברים הנוקבים:

 

 

תגיות:שרון גלקידוש השםיהדותליאור שליין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה