מעניין

4 נערים התגנבו לחצר של קשישה. כשהיא גילתה מה הם עשו שם - היא פרצה בבכי

רוב המבוגרים מעדיפים להמשיך ולחיות בבתיהם ולא בדיור מוגן, אבל בלי עזרה באחזקת הבית – זו עשויה להיות משימה קצת קשה עבורם. ארבעה נערים החליטו לעשות מעשה יפה עבור קשישה ערירית, לאחר שהמשטרה איימה להשליך אותה לכלא

אחד מהנערים בזמן העבודה בחצר של ג’רי (צילום מסך)אחד מהנערים בזמן העבודה בחצר של ג’רי (צילום מסך)
אא

רוב המבוגרים מעדיפים להמשיך ולחיות בבתיהם ולא בדיור מוגן, אבל בלי עזרה באחזקת הבית – זו עשויה להיות משימה קצת קשה עבורם, במיוחד אם יש להם מדרגות לטפס, אשפה שצריך לשאת עד לפח שעל המדרכה או חצר גדולה שיש צורך לגזום את העשבים שבה לעתים קרובות.

ג'רי סוטל בת ה-75 גרה ברייסל שבטקסס – שם החוק המקומי אוסר על גידול דשא ועשב הגבוהים מ-45 ס"מ. במשך שנים בעלה היה זה שדאג לאכוף את החוק ולסדר את החצר האחורית כפי הנדרש, אך מאז שנפטר לפני שנים אחדות, היא לא מסוגלת לעשות זאת בעצמה.

לפני חודשיים המשטרה הבחינה בכך שסוטל עוברת על החוק, ושלחה לה הזמנה לבית משפט אבל היות וג'רי מעולם לא ראתה את ההודעה – היא לא הגיעה למשפט שלה בתאריך הנקוב. כשראו השוטרים שאין כל מענה מבחינתה, הוצא לה צו מעצר.

עד מהרה הסיפור עשה לו כנפיים והפך לשיחת היום בעיר ואף דווח לערוץ הטלוויזיה המקומי. או אז החליטו ארבעה אחים בגיל הנעורים, לקום ולעשות מעשה – דבר שאף אחד מהמבוגרים לא חשב עליו ולא ניסה לעשות לפני כן.

האחים, בני משפחת ריינולדס – התגנבו לחצר הענקית של ג'רי, והחלו לגזום את העשבים השוטים בעזרת מזמרות. "כשראיתי אותם בפעם הראשונה, זה נורא הכעיס אותי. הייתי בטוחה שהם משחקים, ויצאתי החוצה כדי לבקש מהם למצוא שטח אחר לשחק בו", משחזרת ג'רי.

אבל אז ראתה את המזמרות בידיהם והבינה הכול. היא חיבקה את הנערים כשעיניה מלאות בדמעות, פרצה בבכי ולא ידעה כיצד להודות להם.

אז ביקשו ממנה האחים ריינולדס להביא את מכסחת הדשא שלהם, וכיסחו את הדשא בצורה מקצועית. וכשאנשים אחרים באזור שמעו על כך הם הצטרפו למאמץ, ובתוך שעתיים – המשימה הושלמה. "אני רק לעתים רחוקות נשארת בלי מילים, וזו אחת מהן", אומרת ג'רי כיום. "זה אירוע היסטורי למדי שאין לי מה להגיד, אבל אני באמת חושבת שאף מילה לא יכולה לתאר את מה שאני מרגישה עכשיו", אמרה תוך שהיא מודה מקרב לב לבני משפחת ריינולדס.

תגיות:מעשים טוביםזקנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה