חדשות בעולם

איראן מאיימת: ישראל לא תתקיים בעוד 25 שנה

מפקד צבא איראן מאיים כי בעוד 25 שנה "המשטר של תל אביב" לא יתקיים. איומים דומים הושמעו כבר לפני שנתיים

  • ה' אלול התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בעוד 25 שנה ישראל לא תהיה קיימת – כך הצהיר בסוף השבוע האחרון המפקד החדש של צבא איראן, עבד א-רחים מוסווי. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים', באירוע שנערך בעיר קום מר מוסווי כי מעשי הקרבה כגון אלה של מוחסן חוג'ג'י, יועץ איראני לצבא סוריה שנחטף ונרצח על-ידי דאעש, ימנעו מ'המשטר של תל אביב' להתקיים בעוד 25 שנה.

עוד הוסיף מפקד הצבא החדש כי איראן היא סמל להתנגדות להגמוניה עולמית וכי העולם כולו הבין כבר שאי אפשר להכניע את איראן באמצעים צבאיים. "מדינה כלשהי יכולה להחליט לפתוח במלחמה נגד איראן, אבל עליה לזכור שאיראן היא שתקבע כיצד לסיים את המלחמה הזו והיא שתקבע את תוצאות המלחמה הזו", איים.

בתוך כך, בישראל מביעים חשש כבד מהתבססותה של איראן בסוריה. החשש הוא כי הסכם הפסקת האש בסוריה שגיבשו רוסיה וארה"ב אינו מחייב את טהרן להסיג את כוחותיה משם, וכך היא הולכת ומתקרבת להגשמת חלומה ליצור סהר שיעי מטהרן ועד לים התיכון.

ימים ספורים לפני הצהרתו של מפקד הצבא האיראני, נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא איראן פוטין בסוצ'י שברוסיה. נתניהו הדגיש כי נוכחותה של איראן בסוריה היא בגדר איום על ישראל, על המזרח התיכון ועל העולם כולו. "איראן עושה את דרכה להשתלט גם על עיראק ותימן", הזהיר ראש הממשלה. "במאמץ משותף אנו מביסים את דאעש, וזה חשוב מאוד, אבל הדבר הרע הוא שהיכן שדאעש מובס, איראן ממלאת את מקומו".

זה אינו האיום הראשון שמשמיעים מנהיגי איראן נגד מדינת ישראל. כבר לפני שנתיים הצהיר עלי חמינאי, המנהיג העליון של איראן, כי "המשטר הציוני לא יהיה קיים בעוד 25 שנה. במשך התקופה הזאת רוח הג'יהאד הלוחמת ורבת הגבורה לא תניח לציונים לנפשם ולו לרגע". 

תגיות:איראןראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה