חדשות בעולם

טרור ללא הפסקה: 34,676 בני אדם נהרגו בפיגועים 

דו"ח שפורסם בנושא הפיגועים בעולם חושף כי במהלך 2016 בוצעו 13,488 פיגועי טרור. היכן היו הפיגועים הרבים ביותר? ומיהי המדינה שמובילה במספר ההרוגים?

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

הטרור משתלט על העולם: 34,676 בני אדם נהרגו ב-13,488 פיגועי טרור במהלך שנת 2016, כך לפי דו"ח שפורסם על ידי מאגר המידע על הטרור העולמי מטעם אוניברסיטת מרילנד. 
ארגון הטרור שהוביל למותם של מספר האנשים הגדול ביותר הוא כמובן דאעש. על פי הנתונים – אנשי הארגון ביצעו יותר מ-1400 פיגועים ורצחו 11,700 בני אדם.
נתון מעניין שמצוין בדו"ח הוא שבאזור מערב אירופה, על אף העלייה המשמעותית בכמות הפיגועים שהתרחשו בו, היו פחות מאחוז אחד מכלל ההרוגים ברחבי העולם. למעשה, באירופה אירעו פחות מ-2% מפיגועי הטרור במהלך שנת 2016 והיו בה 0.7% נפגעים מתוך ההרוגים ברחבי העולם.
ומיהן המדינות המובילות במספר הפיגועים? כפי שניתן לשער – במקומות הראשונים 'זוכות' מדינות המזרח התיכון וצפון אפריקה, בהן נהרגו במהלך 2016 19,121 אנשים בפיגועי טרור, מה שמהווה כ-55% ממספר הנפגעים בעולם כולו. הפיגוע שהוכתר בתואר 'הקשה ביותר' הוא זה שהתרחש בעיראק, כאשר מחבל מתאבד פוצץ משאית תופת במרכז קניות בבגדד. בפיגוע נהרגו 382 אנשים.
 

תגיות:הרוגיםדאעשפיגועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה